Pardon? Wat begint behoorlijk irritant te worden. Ik doe dat één keer man. Bovendien; Ik blijf verdomme niet rapporteren, dat heb ik al 2 keer gedaan van dit topic.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Printable View
Pardon? Wat begint behoorlijk irritant te worden. Ik doe dat één keer man. Bovendien; Ik blijf verdomme niet rapporteren, dat heb ik al 2 keer gedaan van dit topic.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
En er word niet op je rapportages gereageerd omdat ik geen reden zie om dit topic te sluiten, behalve het gezeik van vooral jou gebeurt er namelijk niks noemenswaardigs fouts in dit topic.
Want wat kan jou het schelen dat er hier een aantal mensen het leuk vinden om tegen elkaar in dialect te praten, nota bene in iemands eigen voorstel topic, hoeveel last heb je daar nou eigenlijk echt van?
Netjes, dat je niet even reageert. En morgen is het weer zeiken over dat het forum vervuild is.
Zoveel zeik ik trouwens ook niet hoor
Even een kleine opsomming van je posts in dit topci, just to be an asshole:
Citaat:
23-08-2008 01:45 Tho wat is dit voor 'n fucking clownstopic??
Gisteren 00:07 Tho ey kan er een slotje op dit homotopic?
Gisteren 16:56 Tho Gozer.. flikker op met je schijnheilige gelul en stel je verder niet aan.
Gisteren 18:22 Tho :seriousf: Weet je wat pas zielig is? Zo lopen janken op een FORUM notabene. Blijf je vooral kapot ergeren! :D
Gisteren 23:34 Tho Nou heerlijk dat macwilliams het toch fijn weet te spelen! :D cheers. Maar ontopic: wat een kuttopic :sneaky:
Nee hoor, je zeikt niet......sorry dat ik dit zo publiekelijk doe, maar wat mij betreft zit jij vooral gewoon fout.
mwah, okey, je hebt gelijk.
ok :)
leuk verhaal op mijn "stel je voor" topic...
:chicken: :zz:
haha ik vind het echt even grappig hoe mensen zich hierover kunnen opwinden!!:D
ik krijg zin om mijn haarlemse hurrrr op te zetten. op naar de polobahrhrhrhrr
Dit zijn wel de meest grappige topics ja, net als in een kroeg waar je tegen zo'n halfdronken stamgast aanloopt om te pissen.
Soms heb je gelijk een knal te pakken.... :(
Meestal levert het gewoon een grappig incidentje op zoals nu ... goh, wat ben ik nu weer aan het bazelen.... ohnieda
Ik heb wel spijt dat ik me nog nooit heb voorgesteld.... :chicken:
beter laat dan nooit :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes