Ja, de Pitchblack vloeide wel hoor. Ik vond alleen dat er een erg grote marge zat op het groene lampje. Ik kon vrij ver heen en weer draaien voordat ie van het groene lampje afliep.
Printable View
Ja, de Pitchblack vloeide wel hoor. Ik vond alleen dat er een erg grote marge zat op het groene lampje. Ik kon vrij ver heen en weer draaien voordat ie van het groene lampje afliep.
Maar één van de gele verlichte driehoekjes gaat echt direct uit als je ook maar iets afwijkt. Ik snap het wel, als je eenmaal de DT-10 gewend bent, dan lijkt de Pitchblack als snel een "stap terug".Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Ja, maar die lampjes zitten er toch niet voor niks? Ik let helemaal niet op die driehoekjes, ook niet op de TU-2. Ik stem op de ledjes, niet op de driehoekjes. Anders moet je op twee dingen gaan letten.
Je zal er maar moe van worden ;)
Die driehoekjes zitten er ook niet voor niets. Ik heb ook nog nooit iemand horen klagen over die driehoekjes bij een TU-12, wat toch één van de meest verkochte tuners is (en veel gebruikt door de pro's, for what it's worth). Ik neem aan dat jij vast wel in staat bent in één oogopslag te kunnen zien wat er zich op een oppervlakje van ong. 5 cm2 afspeelt en ernaar kan handelen. Maar goed, ieder z'n meug, zoals gezegd heb ik ook een DT-10, maar met de PB kan ik me ook prima redden.
Nou, ik zal je vertellen dat ik er op mijn TU-2 nog nooit op gelet heb. En toen we de pedalen hebben getest, is het me niet eens opgevallen dat ze op de DT-10 niet zitten, terwijl ik de TU-2 gewend ben. Ik ga uit van de lampjes, en dat moet voor mij goed zijn. Maar iedereen heeft zijn eigen eisen natuurlijk, dus echt objectief kun je zo'n test natuurlijk nooit uitvoeren.
Ik heb mijn DT10 dus geruild met Zjanke voor zijn TU2 en ik ben echt heel erg blij, het niet vloeien van de ledjes in combinatie met de driehoekjes is voor mij echt ideaal, bovendien is de TU2 op het podium nog een pak beter af te lezen dan de TU12H die ik ook nog heb...
Grappig om te zien dat wat de één als nadeel ervaart een groot voordeel kan zijn voor een ander. :)
Smaken verschillen Hans ;)
Maar nu ik dit allemaal weer lees ga ik weer twijfelen tussen de PB en de DT10 :angry: :satisfie:
Op zich wel logisch, want jacks zitten niet altijd in de weg. Zeker niet als-ie op het randje van je plank ligt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zjanke
Ik ben zeer tevreden over de DT10, hoewel hij misschien wel iets te nauwkeurig is.
Té nauwkeurig? :???: