Ghehehe, nee hoor, verlegen jongetje. Beetje nerd. Zes Gibsons en geen band, dat idee.
Printable View
Ghehehe, nee hoor, verlegen jongetje. Beetje nerd. Zes Gibsons en geen band, dat idee.
Ik heb hem wel gezien, maar niet gesproken en dat vriendinnetje heeft heel lief naar me gelachen. Ik weet eigenlijk niet eens zijn echte naam. Orph komt binnenkort weer terug en zal af en toe nog wel eens flink verongelukken in de vele bochten van dit grillige forum, maar het is helaas niet anders. (oeps, nou gaat AD straks nog reageren)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FNaRK
Dat 11 jarige meisje?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Han S
Nee man, ze is een paar jaar ouder, een jaar of 17 schat ik.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door almarvk
Ja, maar wel heel dun. Ik ken 11 jarige meisjes met meer vlees op de botten.
Orpheo is pleite en gelijk worden hij zn chick uitvoerig gekeurd :seriousf:
Ik wil ook een ban. Had ik trouwens mn vriend al in het mooie mannen topic gezet?
Nee, doe 's? :D
Impliceert dat dan het volgende? Ik citeer je even:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Han S
"Gaat iemand na die verplichte vakantie stug door met wangedrag, op de persoon spelen, beledigen en meer van die enge onzin, dan volgt na een aantal bans een permanente ban en krijgt hij/zij nooit meer toegang tot dit forum."
Ik hoop het niet, het zou prettiger zijn als hij zich ontwikkelt m.b.t. z'n gedrag (er zijn meer mensen die vervelende dingen mee hebben gemaakt in hun jeugd. Nog duidelijker: er zijn hier mensen die op dit moment erg vervelende dingen meemaken, maar wel binnen de grenzen van 't betamelijke blijven). Hij heeft veel kennis m.b.t. Les Pauls, humbuckers en de bedrading en ervaring met Warmoth spul, waarbij ik zie dat hij vanuit die ervaring anderen helpt. Maar vrij recent had hij ook nog een ban en dat was ook zeker niet de eerste. Dus wat mij betreft kapt hij nou eens met dat gezeik en anders bannen jullie hem maar voor 3 maand of zo, deze weekjes lijken geen indruk meer te maken. Gelukkig is hij wat minder eigenwijs dan Scali (herinnert u zich deze nog), want die was nu allang permanent gebanned :)
Waarbij ik natuurlijk niet op jullie stoel wil zitten, maar wel bij wil dragen aan een open en prettige sfeer hier.
Scali, dat was een lachen gozer zeg. Wat kon die een herrie schoppen. Jammer dat hij er niet meer is.
Scali mis ik ook wel eens, maar we houden als team van mods veel ruggespraak en houden best wel rekening met bepaalde personen. Aan de andere kant is dit forum nou ook weer geen kliniek met psychotherapeuten, maar gelukkig kan dit form zichzelf ook goed reguleren, dat wil zeggen dat de forumleden zelf ook ingrijpen als er iemand uit de bocht vliegt. Het is al een paar keer gezegd, als er wat gebeurt gebruik dan de rapporteerknop of stuur een PM naar de mod die online is, dan kan die onmiddelijk ingrijpen.