ik heb geen technische achtergrond maar een vuistregel die ik altijd toepas, mijn aangeboren slordigheid indachtig: elke maat minimum twee keer nameten.
Bummer. goed dat je nog hout over hebt.
Printable View
ik heb geen technische achtergrond maar een vuistregel die ik altijd toepas, mijn aangeboren slordigheid indachtig: elke maat minimum twee keer nameten.
Bummer. goed dat je nog hout over hebt.
ho ho ho, wacht effe; ideetje van mij:
zaag de hals in 2-en, vlak die delen, en lijm er een stuk 'hout' tussen. ik heb hout tussen accentjes, omdat je dan kan kiezen welk hout je wilt. padouk, wenge, rosewood...heb je een 3laags hals, geeft je stabiliteit, en t ziet er gewoon kick ass uit. dus, geen man overboord! dan is de hals wellicht in den beginne iets te breed, maar dan shape je de headstock opnieuw, en maak je 't dan tot de juiste breedte.
mooie oplossing dus +1Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
:D thanks!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops
http://grizz.smugmug.com/photos/115220045_Wodkt-L.jpg
WHOW
Ik ben helemaal weer in juich stemming. Top Idee waar ik helemaal niet meer aan gedacht had.
Ik vond het in eerste instantie wat te ingewikkeld om mee te beginnen, maar nu blijkt het de enig juist oplossing.
Makker, je hebt er een van me tegoed. In Oosthuizen staat te eten en te drinken any time als je in de buurt bent en zin hebt. :rockon:
haha, een reward genoeg vind ik 't als ik op je zelfbouwer mag spelen als ie af is! mijn exotic LP tegenover jou exotic strat! ben benieuwd.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grizzly
ik zou eerder zeggen: een excuus voor nog een projectjeCitaat:
d'r is al een oplossing gegeven ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pueblo
Staat,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
zolang je ook blijft eten (mijn vrouw is een mega goeie kok :+)
En Pueblo,
die extra plank wacht rustig af op de dingen die komen gaan.
ok, doen we!Citaat: