Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolfpack
Oh jij was dus die eikel die de hele doorgang uit de parkeerplaats lamlegde!
Printable View
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolfpack
Oh jij was dus die eikel die de hele doorgang uit de parkeerplaats lamlegde!
Het was echt focking wreed :P Alleen jammer dat het volume van bruce zn mic niet helemaal lekker stond....
Camelot was inderdaad een lekkere opener, lauren harris heb ik gemist door file, maar zo te horen heb ik niets gemist.
WT vond ik wel aardig, maar niet echt bijzonder ofzo.
Maar wat een fantastische show was dat van maiden, echt geweldig.
En dan ook nog die halve maansverduistering om het af te maken :rockon:
Ja, ik heb je gezien ;-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door almarvk
http://i34.tinypic.com/ao0r2q.jpg
http://i36.tinypic.com/jufj4h.jpg,weer veel mooie foto,s gemaakt,fantastische decors,alleen jammer dat het podium niet aan de andere kant stond(hadden we mooi op de tribune ook nog naar de maansverduistering kunnen kijken)
Ja, was weer een leuk dagje uit! TT circuit is een mooi terrein maar dan moeten ze de infrastructuur wel een beetje aanpassen. Paar wegwijzers zou ook geen overbodige luxe zijn!
Voor de rest Lauren gemist (nou ja, gemist...) Kamelot kon me niet echt bekoren, WT.... ik wordt daar zo depri van....
Maiden...
GEWELDIG! Wat een show! Alleen maar goeie nummers! Toen ze met Aces High begonnen kon het voor mij niet meer stuk! Bruce blijft the king!
En dan die solo's.....
Ik had ze al twee keer gezien deze vakantie anders was ik zeker nog een keer gegaan geweldige show is het ja :rockon:
Podium was idd geniaal met dat gordijnensysteem. En dan roept Bruce ook nog dat ze niet mainstream willen worden... :D
"We used to be a jazz band. No really!"
"This is world's worst jazz drummer"
Ik was er al voor dat het terrein open ging en dus alles gezien/gehoord. Geen van de support-acts kon me boeien. Lauren Harris begon met een UFO nummer (Natural thing). Daarna was mijn aandacht eigenlijk weg.
Camelot (ofzo) was bagger imo en ook Within Temtation is niet mijn kopje thee.
Maiden was heel erg goed. In mijn beleving ook wel wat kort. Nummers als Fear of the Dark, Wasted Years, Ancient Mariner hoeven voor mij niet echt en had liever meer van de eerste twee albums gehoord of nummers als 22 acacia avenue, still life, children of the damned etc. Maar hoe dan ook: ze waren erg goed en heb het uitstekend naar m'n zin gehad.
Oja, één puntje van kritiek: die derde gitarist (Jannick Gers) heeft imo geen enkele toegevoegde waarde binnen de band, welke het heel goed af kan met de ander twee. Nou ja, misschien wat slingerwerk met z'n stratje dan, maar op muzikaal gebied geen.
Ook alles gezien, nog leuk t-shirt gekocht, was echt fantastische dag!
Lauren Harris vond ik wel aardig, niet heel bijzonder. Camelot vond ik niks, boeide gewoon niet. Within Temptation was leuk (maar ik kende daar ook het nodige van). Geluid was ook erg goed.
Iron Maiden was gewoon fantastisch. Die show, de nummers, het geluid. Alles!
Over Jannick Gers: Bedenk wel dat de nummers die ze nu speelden allemaal oude nummers waren, en geschreven voor 2 gitaren. De nieuwere albums zijn allemaal nummers geschreven voor 3 gitaren, waarbij Gers dus ook een grotere rol heeft (Kijk maar naar de live dvd Iron Maiden in Rio, daar doet Gers veel meer).
De nummers die jij trouwens noemde die je niet hoefde, die waren juist zo gaaf! Ik vond de setlist heel gaaf, en ook de duur goed. Tuurlijk hadden ze nog 2 uur door mogen gaan, maar dat zit er gewoon niet in. Prima vermaakt, het was gewoon een fantastische dag/avond.
Het was tof :)
Lauren Harris gemist door file, Kamelot vanaf een afstand gezien, was wel aardig. Within Temptation heb ik totaal niks mee.
Maar Iron Maiden was zo gaaf !
Jammer dat Bruce (net als Axl Rose in Nijmegen 2 jaar terug) niet hard genoeg zong (of de mic stond te zacht) waardoor je hem niet altijd even goed hoorde.