Lijkt op een draadbreuk. Nu moet je hem heel voorzichtig nakijken.
Meet hem eens door.
Printable View
Lijkt op een draadbreuk. Nu moet je hem heel voorzichtig nakijken.
Meet hem eens door.
hoi Wieger
ik heb volgende week zondag weer tijd (heel de week lekker over werken en zaterdag naar veenendaal)
Dit weekend mag iknog fijn 2 andere gitaren afmaken en en een klein beetje pasen vieren
but eniewee, schema's haal ik altijd bij stewmac.com vandaan omdat die best wel duidelijk zijn, omdat jij met een 3 standen schakelaar werk zul je niet zo snel een schema vinden wat precies past maar je zou een combinatie van het les paul schema in combi met het dimarzio schema moeten maken
als laatste tip, heb je wel de coil tap draadjes met elkaar verbonden ? (anders werkt je pickup als enkelspoel en blijft hij zeker brommen en vergeet ook niet de aarde aan de tremclaw vast te solderen)
de kans is verder heel erg klein dat je je pickup zou fryen dus maak anders alles nog een keer los en ga rustig stap voor stap solderen
sterkte :D
is er vintage veenendaal zaterdag?
fuck dan moet ik er eigk ook maar eens heen.
nee joh niet doen, tis al erg genoeg dat al die andere mensen ook komen :D
Heuj,
Ik was er achter, potmetertje was denk ik doorgebrand. Ik had hem namelijk vervangen en toen deed het element het weer.
Dat scheeld weer:D! Voorlopig nog geen crematie van de gitaar=D
Alles doet het idd nog, alles is aangesloten, en NOG.... DE brom=p
achja.. ik heb al wel de Dimebag squeals erop gedaan, kreeg het kippenvel ervan :rockon: =p
Oja, ik had de aarde aan de tremclaw vast gesoldeerd, mja.. tis maar wat je vast noemt.. hij pakt hem niet, de soldeerbout+tin etc.. zelfs na wat schuren en ontvetten pakt hij hem nog niet.. ik hem hem met wat zwart rubbertape (tegen elektriciteits troep) eraan vast geplakt.. werkt nog top =) en oja, ben toch van plan om nog een kapje er overheen te plaatsen.. heb jij misschien nog van dat hele dunne zwart glansende slagplaat troep Fred?:)
alleen zoooooo irritant joh, al doe ik die dimebag squeals regelmatig, springt telkens dezelfde veer los.. ik moet eens kijken hoe ik dat ga oplossen.. misschien door dat tandje waar hij achter zit om te buigen waardoor hij niet los kan schieten.
Coil tap... Dat zijn toch de zwarte en de witte draadjes van de elementen?? Ik heb ze vast gesoldeerd per paar.. dus ik heb 2 paren van zwart/wit gesoldeerd+getaped.
brombrom... nja.. Ik blijf denken voor oplossingen en mogelijkheden :)
(offtopic)
Oja, Fred... ehm, ik kan volgende week zondag denk ik zelf niet, ben dan bij mn vriendin.. ik kan misschien wel wat regelen dat ik rechtstreeks vanuit eindhoven (bij mn vriendin) naar heiloo ga, dat is opzich te doen.. Maar of ik toestemming hier heb, is de vraag. Desnoods ga ik gewoon =p Je hoort het nog van me.
(/offtopic)
Jullie horen van me wanneer alles het doet, dan zal ik gelijk wat geluid demo's maken! en online zetten.
Mijn pa kwam ook nog met een goede... Je versterker op een geaard stopcontact zetten. Dat ga ik vanmiddag maar eens proberen, hoewel mijn sg het op een niet geaard stopcontact zonder brom doet.. Ik wil sowieso hier nog geaard inplanten, toch wat beter voor mn Voxie.
Greetz Wieger
Heuj gitaarvrienden =p
Zojuist naar Fred geweest, en hij doet het hoor, ook eventjes de halspen wat beter afgesteld.
Vrijdag 11 april had ik zojuist een praktijk tentamen van muziek op mijn school en er was dus ook iemand bij van het concervatorium die ook eens in het concertgebouw van Amsterdam had opgetreden.
Ik ging dus The Extremist van Joe Satriani op mijn nieuwe explorer presenteren. Iedereen kreeg voor zijn presentatie een 6.5, 7.5, 8 of iets dergelijks en er is nog nooit een 10 gevallen met dit soort tentamens, nog nooit!
maaaaar, tot dat ik hem pakte! :D!!!! Ik heb gewoon een dikke 10 wat nog nooit is gebeurd op onze scholenlocatie sinds hij bestond (werd gezegt door de docenten die gingen beoordelen)(hij telt ook 2x). Ben dus best wel trots daar op, ook doordat de explorer echt rete strak klinkt en tja, ook lekker speelt opzich :rockon: Ze zeiden ook: Iemand met zo'n leeftijd (15 jaar oud), die nog maar 3 jaar speelt, geen les heeft gehad, dan zo'n niveau en talent. Hopelijk zien we je nog in de toekomst terug.
Ik ben weer helemaal blij!:D
Greetz Wieger
Gefeliciteerd kerel met je cijfer! :dance: