www.guitargeek.com
Maar je moet wel zelf knippen en plakken.
Printable View
www.guitargeek.com
Maar je moet wel zelf knippen en plakken.
Ik heb vandaag een paar andere topics samengevoegd met dit topic, dat nu een heel aardig centraal topic is geworden met een hoop nuttige info over alles wat komt kijken bij het maken van een pedalboard.
Ik zal t.z.t. de off topic escapades verwijderen om er een 'schoon' en inhoudelijk topic van te houden.
Nu het toch centraal gaat worden nog een vraag: Ik lees heel veel daisy chain. Ik kan alleen niet echt terug vinden in de topics wat dit inhoud? :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Diasy chain is een kabeltje waarmee je meerdere effecten met één adapter kunt voeden (je hebt dus niet 5 adapters nodig om 5 effecten te voeden)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Silco
Ok, en die daisy chain gebruik je dus in combinatie met bijv. een One Spot?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter!
Ja, meestal wel. Een gewone Boss adapter (of wat dan ook) kan ook maar One spot is weer handig omdat er zoveel mA op kan (boss adapter kan geloof ik 200mA op en een One spot 1700)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Silco
Leuke site, maar hoe bedoel je 'zelf knippen & plakken' ? Moet ik gewoon alle effect pedalen die ik wil gebruiken in photoshop zetten en er een schakeling van maken?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guitargeek3
Helaas wel ja.
Ik wil namelijk in mijn Racklade ook met pedalen en Velcro gaan werken.
Gebruiken jullie tapijt, of Male en Female Velcro (bij o.a. thomann.de)???
gr. Guus
Duotec, is wat duurder dan Velcro, maar ook veel beter en je hebt er minder van nodig. Vier puntjes op de hoeken van je pedalen en het zit zo vast als een huis.