Mijn ervaring is minimaal 4 weken. Maar ja ik woon een kolere end van Schiphol. Ik hoop, gezien het aangebodene, voor je dat je overboden wordt
Printable View
Hiervoor zou ik dus nooit ofte nimmer 500-600 euro over hebben. De gitaar heeft een aantal barsten, en die komen er niet zomaar in.
Wellicht is de gitaar een paar keer naar beneden gedonderd, wat dus zou kunnen betekenen dat er nog wel meer (niet zichtbare) schade is.
Als er al een barst komt op zo'n plaats in de headstock, moet hij overigens al hard gevallen zijn.
Dit is nu precies wat we bedoelden met "Roelsmoelen". Kijk in het vervolg even voorbij je eigen wijsheid en luister naar anderen met ervaringen. Zo slecht bedoelen we het wérkelijk niet. ;)
Advertentie is verwijderd, maar hier weer opgedoken: http://www.tweedehands.nl/muziek/muz...-83191156.html
En hier: http://www.speurders.nl/overzicht/mu...-76886001.html
Het is dan ook een BIJNA ECHTE KOPIE :seriousf:
Wat is het nu een kopie of een kopie van een kopie:???:
Maar idd wel weer echte foto's :)
Nu maar w88 tot die weer ergens anders opduikt.
Zal het lokale sufferdje maar eens in de gaten gaan houden :stop:
Joske
ontdekt het internet en begint te fantaseren ...
Schatten op zolder :seriousf:
Langste zin ooit! :ok:
Citaat:
alles is in goede staat en zo goede als nieuw dat is een elektrische gitaar squier by fender affinity startocaster een 3 COLER , CUERPO DE ALDER, MANGO DE MAPLE Y TRASTERA DE PALO DE ROSA van hoog kwalietijd en een versterker een roland van 30 W en er zit ook een lin out veel versterker hebben dat niet voor deze elektrische gitaar heb ik dan 599 euro als ik deze nieuw beb gekocht en de versterker 246 euro op de achter kant van deze elektrische gitaar staat er op 20 th Anniversary van squier en in het klein staat er freedom of expression since 1982 en dat is deze van mij dat model word nu gemaakt door fender is over genomen en squier is gestop met dit model en er is ook gitaar tas bij en een gitaar staander en een riem er bij heb dat nog bij gekocht en heb een mooie langs en afgewerkt en heb er niet veel op gespeeld geen tijd meer er voor de in de USA is die gitaar meest verkocht en zeer geliev want worden voor 1100 dollars verkocht en kan het bewijzen en zeker voor mijn model om dat het van de 20st verjaardag zo kom ze niet veel voor in belgie deze gitaar heeft de 3 kleuren en is een top gitaar en is uit goed material en is een lichte gitaar en dat er in is gebouwd is chrome hardware van de top en word nu voor veel geld verkocht want zeker voor dat model om dat het van de 20 ste verjaardag was en fender maakt nu dat model en is nagemaakt en vragen er nu bakken van geld voor is en op you tube kunt je die zien spelen als je zoekt naar squier by fender affinity startocaster 20 th anniverisary is voor gitaar lief hebbers en gitaar kenners weten deze gitaren en de waarde ervan te schatten, ze worden ook steeds meer waard want je kunt gitaar niet meer kopen bij squier daarom maakt fender deze nu ook in 3 kleuren gelieve eerlijke bieders