Ik vind het eerlijk gezegd tegenvallen, het is niet slecht, maar ik moet moeite doen om het goed te vinden, niet mijn gewoonte bij metallica songs.
Printable View
Ik vind het eerlijk gezegd tegenvallen, het is niet slecht, maar ik moet moeite doen om het goed te vinden, niet mijn gewoonte bij metallica songs.
Is inderdaad even wennen, maar ik vind het wel veelbelovend! :rockon:
Het is 't zeg maar net niet.
Ik vind hem supergaaf! Kan niet wachten op de CD. Klinkt af en toe echt als het oude metallica!
Ik heb het gevoel dat mensen te snel tevreden zijn over nieuwe metallica stuff. Als het al maar een beetje goed klinkt, of als vroeger klinkt, is iedereen al hysterisch.
Als dit nummer door een of ander onbekend groepje zou gespeeld worden, zou waarschijnlijk niemand omkijken. Ik beeld me gewoon even in dat het een beginnende band is, en dan denk ik: niet slecht, maar nog werk aan. Dat is niet bepaald wat ik heb bij oude metallica, toen was alles gewoon perfect af. Terwijl ze er toen waarschijnlijk veel minder lang aan werkten.
Dikke +1 voor wat caliban zegt. De oude Metallica nummers hadden een bepaalde feel, een groove die lekker door het nummer heen beukte. Dit nummer heeft het gewoon niet.
Ik hoop dat de album versie beter is.
Hier sluit ik me volledig bij aan. Hetgene wat op youtube staat heeft meer weg van muziek maken om te maken, een opeenvolging van (verre van megavette) riffs met de bedoeling een plaat te maken uit de '80. Cyanide is gewoon 1 opeenvolging van riffs dat 2 keer herhaald, een interlude ertussen, en dan nog eens die mengeling van riffs. De opeenvolging van de ene riff naar de andere is gewoon bruusk. Totaal het tegenovergelstelde van St anger, waar enkele riffs een heel nummer uitgemolken worden. .
Tis gewoon Metallica's laatste stuiptrekking om nog iets uit hun naam te persen. Als je zoveel hits hebt kan die beter blijven spelen en niet proberen het oude werk te evenaren, dat gaat toch niet. Je zou kunnen zeggen dat ze het niet meer doen voor't geld omdat ze al genoeg hebben, maar waarom komen ze dan met zoiets goeikoop naar buiten?
Dit is ook allesbehalve vernieuwend, ik ga denk ik nog liever naar St anger luisteren dan naar de plaat die komt.
Gelukkig heb je ook al alle nummers van de nieuwe plaat gehoord. Grappig hoe mensen met 1 nummer al kunnen voorspellen hoe een hele plaat is.
Volgends mij geld dat voor heeeel veel grote artiesten.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caliban
Heb je helemaal gelijk in. Als de albumversie van dit nummer de album stem van hetfield heeft zou het nummer echt niet misstaan op een and justice... Niet dat ik zou willen dat dit nummer op justice zou staan of wattanook, je begrijpt het wel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RvB