Ja, natuurlijk verschilt elke LP wel iets. Maar wat voor LP je ook neemt van Gibson, ze komen veel overeen als je erop op speelt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GunMetalBlue
Printable View
Ja, natuurlijk verschilt elke LP wel iets. Maar wat voor LP je ook neemt van Gibson, ze komen veel overeen als je erop op speelt.Citaat:
Dan wil ik toch nog eerst eens een LP met burstbuckers proberen voor ik het helemaal opgeef! (Ik wil niet zo'n fender-lul worden die ik al ben :D)
burstbuckers zijn ook humbuckers, maak je geen zorgen....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vox
mwoahh... dat hangt er maar net vanaf hoor.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vox
Je hebt studio's die beter dan een standard klinken.
Ik denk dat je beter kunt zeggen dat een studio iets ánders klinkt. Met name door de andere elementen.
Maar goed dat is een heel andere discussie. (zie search engine)
Maar goed, om antwoord te geven op je vraag, ik denk wel dat je er van uit moet gaan dat elke andere LP dezelfde feel heeft. En als je daar niks mee kunt... tja...
Aan de andere kant, misschein moet je het even de tijd geven. Mijn mede bandlid wou er ook nooit aan. (heeft jaren onder op musicman gespeeld, vond die LP's maar "ondingen") Nu is het zijn favoriete gitaar.
Volgende keer dat ik er één zie probeer ik het dus gewoon nog's
Hier mijn les paul.. onder het motto "mooi zwart is niet lelijk" :D geboren in 2004 :)
http://i122.photobucket.com/albums/o...n/mngitaar.jpg
zeker mooi, zwart blijft mooi.. zat ook te denken aan een zwarte 2e les paul is echter een sg geworden..
mooie gitaar alleen jammer van dat standaard zwart.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -geert-
of 'n minder exemplaar of 'n minder goeie ampCitaat:
heb laatst 'n Studio in m'n handen gehad die beduidend beter was dan 'n stapel (dure) 70s Customs...
gibson staat ook niet 100% garant voor super deluxe perfect spul..