Waar heb je het over?
Printable View
Waar heb je het over?
Maar krijg je er dan wel een protectorkeez bij?
Misschien hebben ze een magneet in één van die weight relief gaten gestopt en zit er ook een magneetje onder de slagplaat geschroeft.:crazyhappy: Zonder gekheid, ik denk dat er nog wel een beugel aan de zijkant zit, maar dat ie naast de toets op de body niet meer vastzit met een schroefje. Innovatie noemen ze dat bij Gibson.:D
die nieuwe case is trouwens te lelijk voor woorden :crazyhappy:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...956e24295d4e22
Is iedereen hier niet zo positief? Even een tegengeluidje. Ik vind die Les Paul Junior in geel echt sexy!! Al die leuke gadgets kan ik ook wel waarderen. Ik ga vast sparen voor een 2e handsje. Zonder dollen, ik vind zelfs de koffer tegek. Besef me ook wel dat het vrij risicovol is van ze om de hele lijn te voorzien van die moderne aanpassingen. Wie wil er nu een gitaar die altijd op stemming blijft? En een koffer die echt waterdicht is en tegen een goeie stoot kan?
Die 0-fret vind ik toch ook wel interessant.
Ben benieuwd of die er ook gewoon opgegooid is, of dat ze iemand in dienst hebben genomen die alleen gitaren met een 0-fret kan afstellen :p
Een beugeltje heb ik niet gezien aan de zijkant van de slagplaat. Afstandhoudertje lijkt me wel OK maar heb je daar dan nog een schroef voor nodig aan de buitenkant? Kan toch ook zonder?
s.
Ik vind de nieuwe lakken, knoppen, nul-fret op het oog prima verbeterpunten.
Van mij hoeft een nieuw logo en een autotune niet perse.
Wat voor mij het grootste struikelblok is de bredere hals, dat heeft direct consequenties voor de bespeelbaarheid.
Om de breedte iets te compenseren hebben ze de hals ook iets dunner gemaakt; daar houd ik zelf niet van.
De prijsverhoging lijkt mij absurt en zeker in combinatie met de toch al vele veranderingen, niet op een handig moment.