En Kill Bill. ? :o
Printable View
En Kill Bill. ? :o
zowel die van geert als die van telecastermaster: dedju het wordt dit jaar een stuk moeilijk om te kiezen
Je bedoelt het chocolade ding? Ik denk dat ie nog wacht tot de koffer met oranje ribfluwelen bekleding af is http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon10.gif
damn. Heb een dag niet meer gekeken en meteen 3 top 10ers erbij. Die van thijser so ben helemaal niet van naturel gelakte gitaren laat staan met fancy topjes maar deze is echt zo gaaf. Snap de SD curlee link wel maar het is toch anders mooier. (tenminste ik vind mijn sd curlee bas niet mooi)
Dweezman met zijn tele e nzeker die bovenste foto en in combi met die amp. geweldig.
En als laatste telecaster master echt geweldige gitaar.
Zoals Pepe eerder al aangaf, ook ik zou de aanwezigheid van een volumepot erg waarderen. Maar voor de rest..... ADEMBENEMEND!
Ik ben sowieso een groot liefhebber van no-nonsense gitaren, dus daar scoor je bij mij al punten mee. Jij weet er echter op een slimme wijze een aantal wendingen aan te geven die deze gitaar naar een hoger niveau tilt dan de meeste no-nonsense gitaren. Voorts combineer je deze eigenschappen met een fraai design, met oog voor detail, zonder je te 'verlagen' tot het aanbrengen van kitscherig aandoende versieringen. Ik ken maar heel weinig voorbeelden van gitaren waarin al deze eigenschappen en kwaliteiten op zo'n smaakvolle wijze verwerkt zijn.
Geweldig!!!
Mee eens, erg mooi ding. Maar er zitten geloof ik al 30 gitaren in mijn top 10. :dontgeti: