Hij heeft in ieder geval niet bespaart op decals .
Printable View
Hij heeft in ieder geval niet bespaart op decals .
Zo fake als de tieten van.... (vul je favoriet maar in. :seriousf:)
Dat logo stinkt aan alle kanten, hup, nog twee customshop decals erop en een lulverhaal en klaar is "la deal". Serienummer komt niet voor bij Fender.
Afgesteld bij Patrick Koopman, die er dan ook misschien zelf nog even een sticker op plakt. Die had hij er dan van mij accuut weer af mogen halen. Je plakt toch niet zo maar een sticker op een gitaar die je afstelt...?
Gr. C.
EDIT:
Crosspostje Henk! Maar inderdaad.... ;)
http://link.marktplaats.nl/402364230
en hoppa, een nep Gibson...
Ik heb hem al getipt bij MP
Ik heb hem een mailtje gestuurd, dat zijn gitaar een Squier Standard uit 2002 betreft, maar hij gelooft mij niet.
Aan de hand van de neckplate is hij overtuigd dat het een Fender uit 1982 is.
(op de neckplate staat 20th Annivesary "since 1982, hij had mij een foto gestuurd)
Inderdaad jaartal verkeerd gelezen, maar je hoeft ook niet zo fanatiek te reageren zeg.
feit blijft dat de hele advertentietekst onzin is en de prijs ook buitensporig hoog is.
Hij verkoopt toch echt een gitaar als zijnde een Fender, wat het overduidelijk niet is.
Ik zie dat hij de prijs nu verlaagd heeft van E 450,00 naar E 375,00
Heb die 20th anniversary hier staan hoor... zelfde neckplate en dan zonder die stickerverzameling.. Squier Standard Strat.... En dan is E 375 nog echt wel ff teveel... of ik snap het niet meer (kan ook hoor....)
Heb er hier ook een staan, speelt mijn oudste zoontje op. Gekocht (incl. Fender frontman) voor 50,-euro :soinnocent:
En op Ebay staan er zat te koop.