je hebt ook nog van die ijzerband, waarmee ze normaal gipsbetonblokken vastzetten, dat is volgens mij een stuk dunner en dat kun je zelf op maat knippen.
Printable View
je hebt ook nog van die ijzerband, waarmee ze normaal gipsbetonblokken vastzetten, dat is volgens mij een stuk dunner en dat kun je zelf op maat knippen.
weet niet of je die snel zult vinden, of goed genoeg vind klinken...
't is fijn pedaal !
mijn SCH-1 is nu richting Dirk Hendrik voor 'n vibe/chorus mod + TB-mod....[/QUOTE]
De mijne gaat binnen kort naar Dirk! voor een Bleu led mod :D en een Tb mod. mischien is die Vibe Chorus mod ook nog geen eens zo'n slecht idee!
Moet eerst weer even wat geld binnen krijgen!
't Is me niet gelukt om de brom eruit te krijgen dus ik heb een extra 230 V aansluiting gemaakt in de case speciaal voor de Z12.
Foto's volgen nog wel.
Volgende probleem:
Ik heb speciaal voor dit board een OneSpot gekocht omdat die lekker compact is en omdat ik ze hier zoveel voorbij zag komen.
Maar wanneer ik één van m'n Wah pedalen (Ibanez WH10 of Cry Baby GCB 95 -> ongemod) via de OneSpot voed, krijg ik een krakerige brom.
Ook met een batterij in de Wah is de kraak aanwezig (terwijl de OD808 en Pitchblack via de OneSpot worden gevoed).
Voorheen gebruikte ik een adapter van m'n Roland keyboard.
Als ik deze adapter gebruik is er eigenlijk niet veel aan de hand maar deze is zeker 2 x zo groot.
Is er iets wat ik zou kunnen doen om deze brom tegen te gaan?
Helpt het b.v. als ik de Wah zou modden (TB en de buffer eruit b.v.)?
Op zich ben ik dat nog wel van plan omdat de wah toon zuigt.
De WH10 lijkt trouwens de geest te hebben gegeven. :(
Ga ik binnenkort maar 's naar kijken...kom tijd tekort....
Dat is dus een beetje typisch, dat suggereert dat je probleem niet aan de adapter ligt. Maar verderop zeg je dat het 'ie niet bromt met een roland adapter. Wat is het nou?
Het kan overigens zo zijn dat de plug van je adapter niet goed in je wah pedaal zit, en kan kraakjes veroorzaken. Oplossing is dan om de plug een beetje schuin af te snijden met een stanleymesje.
Ik heb de tekst iets aangepast: Als ik de overige pedalen voed met de OneSpot en een batterij in de wah heb dan heb ik de kraak ook.
Edit: In deze topic heeft The Mess hetzelfde probleem.
Het lijkt erop dat een OneSpot "het niet goed doet" met een CryBaby (en nog wel meer pedalen/combinaties van pedalen/schakelingen)
en als je de OneSpot verder bij de Wah vandaan zet?