@ De kuif: Heb jij in de case nog een plank vastgemaakt of werk je rechtstreeks op de bodem van de case...
En heb je iets in de binnenkant van het deksel (schuim of zo) om alles op z'n plaats te houden?
mooie case!
Printable View
@ De kuif: Heb jij in de case nog een plank vastgemaakt of werk je rechtstreeks op de bodem van de case...
En heb je iets in de binnenkant van het deksel (schuim of zo) om alles op z'n plaats te houden?
mooie case!
Ik heb een 9 mm multiplex plaat als extra bodem. Daarop zitten de pedalen. De meesten zitten vast met de kettingschakels, andere met Velcro en de Koch met ijzeren strips.
Ik heb dus geen schuim om de boel op zijn plaats te houden, die dingen gaan geen kant op!
Maar een beetje schuim ( noppen ) doe ik denk ik nog wel voor de zekerheid.
@dekuif;
Ik probeerde het laatst ook met die kettingschakels erop vast te maken,
ik had een oude ketting bij de fietsenmaker gehaald.
Alleen kreeg ik die krengen die uit elkaar!
Hoe heb jij dat gedaan?
Bedankt voor de tip!
Zijn er wat mensen hier die in het bezit zijn van een pedaltrain, en die wat foto's van de onderzijde kunnen / willen posten?
Ik ben eigenlijk wel even benieuwd naar jullie oplossingen mbt snoertjes en stekkertjes. Ik had alles vastzitten met duct-tape, maar dat laat los, en laat een ontzettend smerige hoop kek achter op de snoertjes. Dus, vandaar :)
tiewraps niels... damn wat een woord. Gewoon veel van die dingen, grote en kleintjes en je kabeltjes zitten dan als een huis !!
tussen elk pedaal een grote om die dwars liggers heen, en daar doorheen een zooi kleintjes die al je kabels wegwerken aan de onderkant. Foto heb ik hier al een keer in dit topic geplakt... zal je ff moeten zoeken.
Nee, dat gaat niet anders, best zonde van je snoertjes. Weet je wat, stuur die Tone Press maardoor naar mij, want op jouw board wordt het niks... :satisfie:
Ha, moet er nog wel even aan wennen, ben benieuwd hoe het werkt op de studiocage.
Top, ga ik even op jouw naam zoeken. Ook maar eens een visualsound daisychain scoren, die grote rechte pluggen van boss en godlyke zijn toch wat aan de lompe kant..