Beetje toelichting:
Past in een 15" laptop-tas, wel zo makkelijk want ik fiets vaak naar de gigs en jamsessies hier in town (heb ook kleine versterkertjes die op de fiets meekunnen). De hoeken van de plank heb ik expres afgeschuind, anders steken ze zo snel door de tas heen. Middels een L-profieltje van de Gamma heb ik getracht het geheel een beetje profi uiterlijk te geven.
En het is ook nog eens low-budget: Ibanez phaser voor €25 van Marktplaats. Klinkt super! Joyo Vintage Overdrive voor $29 rechtstreeks uit China: klinkt in mijn oren beter dan het origineel.... (of is dat vloeken in de kerk). Artec EQ, ook marktplaats, 15 euro geloof ik, ideaal om signaal te boosten, wat hoog weg te halen of de bassen te dimmen, afhankelijk van de akoestiek van de zaal. T-Rex play-back ook al van MP, weet niet meer hoeveel. Is een mooie delay met tap-tempo en tone knop. Ik vind 'm fijn, heeft iets vintage-achtigs (waarschijnlijk zo bedoeld en digitaal gesimuleerd?) De Dunlop mini-wah werkt verbazend goed en is gekozen om gewicht te besparen. Tot slot met de 1Spot geen brom of storing en levert meer dan genoeg mA voor het hele zwikkie. Kortom: papa is blij met z'n plankje.