Aah kijk, hier.. netjes !!
Printable View
Meestal verdwenen ze ook weer na een maand of wat ;) Er zijn drie/vier gitaren waarvan ik echt baal dat ik ze verkocht of geruild heb, dus wat dat betreft valt het nog mee. Enige jammere: ik heb ze sindsdien niet meer te koop zien staan...
De LP is een standard uit 92, geweldige bak! ik weet niet of je er de komende meeting bij bent maar ik ben van plan hem mee te nemen.
>c0b alexi
Hard werken (vooral) en een erfenis.
Eindelijk weer eens alle zooi thuis en bij elkaar:
http://i734.photobucket.com/albums/w...e/DSCF1957.jpg
mooie setup! Heb je die bovenste en linkse 'engl achtige' kast zelf gemaakt?
De beide kasten zonder logo zijn inderdaad zelfbouw.
Netjes gedaan! net echte engl's. Vind de engl kasten alleen wel een beetje te metal en modern looking voor de blackmore en een marshall. Ik heb zelf ook een blackmore en zit beetje te twijfelen tussen orange of engl. Als ik engl neem trek ik waarschijnlijk een frontbespanning over die metalen grill.
Die slanted kast heeft dezelfde afmetingen als de ENGL 212 pro die er onder staat. Die andere is gebouwd volgens 1936 specificaties, ik had het gaas toch liggen en heb het er eerst maar voor gezet. Persoonlijk vind ik een andere frontbespanning over het origineel zonde en waaarschijnlijk ook niet mooi. Maar mocht je ooit van je ENGL frontje af willen...