zojuist besteld. Ik ben benieuwd.
Printable View
zojuist besteld. Ik ben benieuwd.
Ik zit ook al een tijdje te prakeseren om er één te kopen. Wellicht toch wel een grote meerwaarde.
Gister repetitie gehad met de showband. Denk dan aan 15 tot 20 man.
Of je hoort jezelf niet of anderen horen je niet met zo'n vox.
Band opstelling is ook niet erg ideaal. Maar hopelijk bevalt helpt dit wat.
Als ze niet bevallen gaan ze gewoon weer op MP.
Geen idee, die link wil niet openen. :???:
Maar inderdaad, voor een 12" speaker heb je de 12" blocker nodig.
Heb hem al een jaar of twee in mijn Rivera Suprema (12" V30) zitten en ben er erg over te spreken.
In de AC30 2x12 combo die met ons meeging met de vorige band werkte het als een tierelier. Ik stond op het podium uiterst links en de lead gitarist uiterst rechts. Nadat de BB´s geìnstalleerd waren kon ik ´m op wat kleinere podia zelf nog goed horen als de versterker haaks op mij stond. Over spreiding gesproken...
klopt helemaal. ik heb ook een 212 en overal waar ik sta hoor ik 'm. en over aantasting van je geluid hoef je je niet druk te maken: ff een beetje tijd besteden naar het ( opnieuw ) zoeken van je sound en dan blijft het ook goed, ook als je recht voor de speakers staat.
Ik heb er eentje op 1 van de speakers in mijn 212 cabinet maar ben er zeer tevreden over.
ik wil er ook eentje, maar ben bang dat het een vreselijk karwei is op de Vox. (AC30CC1) Klopt het dat ik het ding vanaf de achterkant compleet uit elkaar moet halen om de BB te kunnen monteren?