€50-60 per stuk?
Printable View
Ik wil je wel antwoord geven maar dan zoek ik de nieuwprijs op en reken daar omtrent de 40% van. Niks wat je zelf ook niet kan doen lijkt me.
Is deze shaft te kort? http://www.guitarsupplies.nl/index.p...d=3406&lang=NL
Ehm, ja... Ik had gehoopt dat er genoeg ruimte in de control cavety van m'n SG was voor een 9v batterij. Niet dus...
Het zal nu of in m'n Les Paul moeten, en dan is die shaft inderdaad te kort, of ik moet na gaan denken over phantom power...
Of... (brainfart)
Ik haal de halsbucker er uit... Ander slagplaatje... Hmmm... Even over nadenken! :ok:
Edit: over na gedacht: batterij vervangen gaat dan nogal moeilijk omdat daarvoor de brug er af moet.
Edit 2: Ik ga er een nachtje over slapen. Een "alleen maar brugbucker"-slagplaat kost $47,50 (incl verzenden, excl belasting) maar zou m'n gitaar niet misstaan. Ik bedoel: wie gebruikt er z'n halselement nou ooit? ;)
Zo doe ik het ook meestal maar dat gaat niet altijd op. Als het een artikel is wat minder vaak voorkomt of moeilijk te krijgen is kan dat wel eens anders zijn.
Ik heb eens gezocht en er staat wel dat ze ook in Gold leverbaar zijn maar ik heb ze niet bestelbaar gevonden....
Vandaar de vraag...
We zien wel...
@jan buurman: sorry, ik ben je PM helemaal vergeten!!! beetje veel gaande tegelijk. 50, 60E is een redelijke prijs denk ik. ze zijn niet superpopulair... vorig jaar kon je voor 50E een nagelnieuwe iommi kopen bij dirk witte. wellicht dat dat iets helpt in een prijsstelling.
@rooker: zie PM. het is kolder dat ze 'elkaar in de weg zitten'. die man zwetst. wat WEL raar is, is dat je maar 4k meet. heb JIJ dat gemeten,of hij? heb je er zelf een kap op gezet? of zat er al een op? heb je 'm al direct op de outputjack zelf gezet?
stukje afknippen doet niks af aan de binnenkant van het element.
edit: en al doet een spoel het maar, dan is ie niet modderig of warm, maar juist heel helder en clean; echt een singlecoil dus...
Over nagedacht en ik ga het gewoon proberen!
Er komt in eerste instantie de Tillman preamp in en die zou toch zeker 500 uur moeten halen op 1 9v blokje. Eerst maar ff kijken of het bevalt, en zo ja: dan ga ik op zoek naar een nieuwe slagplaat met maar 1 gat! ;)
Edit: hij kan ook passief aangesloten worden! ;)
Bedankt voor je pm:ok:
Raar is dat dan ja.... dat die man dat zegt. Hij klinkt dus echt heel zagt en donker, en op de middelste stand hoor je niets!? De brug doet gewoon wat hij moet. Hij had het ook echt over 250k pots. Hij heeft gemeten en ontdekte een groot impedantieverschil. De nek 4k terwijl volgens hem een humbucker altijd tussen de 7 en 10 hoort te zitten. Er zitten geel kapjes op. Het is een kale zebra. Ook de brug zit niets op. Direct op de outputjac heb ik niet geprobeert, of de tech dat gedaan heeft weet ik niet. Hij klinkt zeker niet helder. Hij zou dan mi ook iets zachter klinken, maar deze klinkt veel zachter.:???::???:
Doe wat ik zeg. Zelf meten, solderen op Jack, testen testen testen. Niks aannemen.