Woensdag.... In Flames ,Trivium en nog 3 andere bands in 013:blast:
Printable View
Woensdag.... In Flames ,Trivium en nog 3 andere bands in 013:blast:
Is er toevallig iemand naar de KISS Expo in Enschede geweest? Eric Singer was er te gast en als afsluiter een gig van de tributeband KISS On The Rocks.
Volgend jaar Dream Theater en Black Sabbath!
vandaag zelf opgetreden voor 800 man in de oosterpoort te groningen. was echt kicken. wel als school-koor lid maar dan nog, was geweldige ervaring om op zo'n groot podium te staan voor een grote zaal vol mensen :crazyhappy:
heel toevallig keek ik eind van de middag even op cstrecords.com of er nog interessante concerten van die platenmaatschappij in de buurt zouden komen. Wat blijkt: vanavond in doornroosje! Colin Stetson. Even snel beluisterd, en besloten dat het de moeite waard is (sowieso vrij snel met dat label).
Fucking gaaf! Staat in zijn eentje op het podium met een baritonsax (geloof ik, groot ding iig) en een gewone sax (of alt?), en een ding om zijn keel waarmee hij kan. Hij is een regelrecht virtuoos, en dan het type dat je ook nog kan laten wegdromen. Klonk alsof je meerdere instrumenten tegelijkhoort, en de helft van de tijd zou ik toch echt zweren een Moogerfooger MuRF te horen - maar hij deed het gewoon zelf. Heel bijzonder.
http://www.youtube.com/watch?v=HKcilfL2aFc
Vanavond Selah Sue in 013, ben benieuwd :)
Automatic Sam en De Staat in de Dru fabriek zondag avond.
Vanavond "Guthrie Govan band ft Dave Kilminster" in de Bosuil in Weert, ben benieuwd!
Over 5 jaar naar het Iron Maiden reunieconcert:rockon:
Vanavond Kayak in de Gigant (Apeldoorn)!