waarom is dat 'interessanter' ?
het is een 'industry standard' en beste bewezen, maar die Lava set staat wel toe om op bizar kleine afstanden netjes iets weg te werken; schijnt ook degeljker dan GL te zijn...
Printable View
Gave collectie pedalen!
Ik ben verlieft op de OCD, hij bevalt hij jou?
Nice Joene! Wat voor kissie is dat? En de CE3. Die kende ik niet. Bevalt -ie? Hoe klinkt dat ding?
ej joene, leuk kistje en ook een mooie collectie pedalen.
Waar heb je je stroomvoorziening eigenlijk?
Chapeau! Goed georganiseerde pedalboard! Netjes en strak! Niet zozeer mijn smaak aan pedalen )op de OCD en de Nova Delay na dan) maar erg leuk! Wat moet je met 2 chorussen?
Thanks! Rik!, ja ben er nog niet helemaal verliefd op ( heb hem nog niet met een optreden mee kunnen maken) voor thuis vult die de Cruchbox mooi aan!
Das een Showmaster 24 kissie! Mijn gitaar leraar op school wil nu ook dat ik zijn pedalen inbouw! :D
Ja die Boss CE3 , via via gekregen ik vind hem lache! mooie jaren 80 chorus. Ik gebruik hem zelf als een overdreven chorus ( dat geluid wat angelo de rijke gebruikt bij anouk, het einde van girl! ) maar wil er mischien nog een ander effect voor in de plaats! ( zie mijn sig! )
Klopt!
Dankje Gjalt! De stroom voorziening is een One Spot met 2 daisy chains, werkt perfect zonder storing!