+1Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeofJackon
maar ik vind je wel cool hoor :D
wie ziet er hier nu wel uit als verwacht?
Printable View
+1Citaat:
maar ik vind je wel cool hoor :D
wie ziet er hier nu wel uit als verwacht?
Haha idd ja, precies wat ik ook dacht (geil gitaartje trouwens :sssh: )Citaat:
Mooi is dat toch hoe je je iemand heel anders voor kunt stellen, misschien moesten we eens een thread openen met allemaal foto's van elkaar...
Ik zal nog eens even luisteren naar je gitaarspel Valoosj, op m'n werk kon ik het alleen zien namelijk, daar heb ik geen speakertjes. :rockon:
in het off topic is er zo een thread ;)
mn gitaarspel trekt wel op niets in dat filmpje
Nu we het toch over off topic hebben.......... Post 665 inmiddels.......... wie durft post 666 te schrijven?
Satan misschien? :D
Als ik het niet dacht! :D Mooi werk!
heb je t nu over mn post of mn overdrive? :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guitarnijboer
Ik heb vorige week het hele topic eens doorgebladerd (pfieuw), omdat de eerste post van je pedaaltje me zo aansprak. Erg mooi! Ik ben helemaal verkocht! En aangezien het in je openingspost staat, denk ik niet dat je het erg vindt als ik het ook probeer ?
Ik ben best wel een beginner op gebied van gitaarpedaaltjes, maar niet helemaal onwetend op gebied van elektronica. Ik ben dus nu alle documentatie al aan het verzamelen en een beetje aan het plannen. Ik weet nog niet of ik iemand een printje zou laten maken (heb zelf de producten niet), of een veroboard zou gebruiken.
Ik dacht, ik meld het even ;). Nog een adept!
kan iemand mij even vertellen wat voor een soort folie condensators er in dit pedaaltje worden gebruikt of maakt dat niet uit?