Bij Dijkman muziek in Amsterdam hebben ze er 1 staan. Als zaandijk in de zaanstreek ligt, dan is het niet zo ver :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano
Printable View
Bij Dijkman muziek in Amsterdam hebben ze er 1 staan. Als zaandijk in de zaanstreek ligt, dan is het niet zo ver :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano
oeoeooee nice, ga ik even langs binnenkortCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ToTaL FaKe
(zaan en zaan klopt;)
Zijn dat nou fucking TEGELS!? ... Hahahaha!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lutz
Zelf heb ik gewoon een FCB1010 van Behringer en een V-Amp2 naast elkaar. Binnenkort komt de JSX van Peavey en koop ik nieuwe (rack) fx.
DAT is een PEDALBOARD!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ruezzz
knap pedalboard ruezz, hoe bevalt die ground control pro van voodoolab je en gebruik je die samen met de GCX audio switcher ervan?
Ik heb dit weekeind op mijn plank wat dingen veranderd:
De morley PWA heb ik vervangen voor een morley PWV, de de boss DS-2 heb ik vervangen voor een ibanez TS-9 (niet reissiue) analogman silver mod.
En de indeling is nu wat praktischer zodat ik met losse kabels eventueel een andere volgorde kan maken.
Ik zie toch maar af van klitteband.
http://members.chello.nl/e.heijden9/kist4.jpg
Groet van Erik.
Leuk alleen nu nog ff mooie korte kabeltjes maken he ;) Is wel netter (jaja oog wil ook wat hehe).Ik heb ook paar nieuwe foto's.Mijn board is nooit het zelfde.In een jaar tijd heeft ie al stuk of 50 make overs gehad ofzo :D anyway momenteel is ie zo:
1
2
Signaal is als volgt:
Guitar-->A/B box-->Dimebag Wah-->Fender tuner-->Boss SD-1-->Boss OD-1-->Boss NS-2-->Randall Amp. Effectloop van de Randall: Send-->Carl Martin tremelo-->Boss BF-2-->Boss CE-2-->Boss DD-6-->Return.
http://www.johnscofield.com/photos/mainboard.jpg
ik vind dat board van j scofield wel stoer, met dat klokje rechtboven (hoelang mag ik nog soleren uh.. heb nog 5 seconden ..) nu nog een rekenmachientje, kan je gage min reiskosten nog ff uit rekenen....
psst, boardmakers, ik ben wellicht van plan mijn pedalencollectie uit te dunnen, waardoor mijn showmastercase 48 (ofzo) te groot wordt. In de verkoop ermee, als je interesse hebt... pm....
:sssh:
Kun je nog eens een foto plaatsen? Ik kan nog wel zo'n Showmaster gebruiken om een gitaarstand van te maken, mits het niet zonde is van de pedalcase ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amon