Nice! :ok:
En 75's in een cab uit 1980? Of is het een jonger cabinet?
Printable View
Weet ik niet precies, in ieder geval geen Chineesjes.
Stuur hem een mailtje. :ok:
Is van forumlid Shredneck, maar hij vertelde dat hij hier eigenlijk nooit meer kijkt.
Hij heeft hem van MP afgehaald, is maar goed ook, ik moest en zou hem HEBBEN. :crazyhappy:
Beetje erg veel GAS voor een JMP 2203, helemaal beGASt.
Maar ik heb toch ook de rust weer gevonden, en ga toch éérst maar 's daadwerkelijk 2 van m'n eigen amps verkopen.
Volgens de verkoper was het een kast uit '80 met 75-ers, maar ik heb hem geadviseerd toch voor de zekerheid de kast even open te maken. Wie weet zitten er 65-ers in, is die bijna 2 x zoveel waard.
Ik heb de JCM 800-uitvoering, zoals je weet, en idd een geweldige amp!
En dan nog maar niet te spreken van m'n Stiletto. :lovelove:
Dat geeft me ook de nodige gemoedsrust, maar het blijft kriebelen.
Ik verkoop de 2205 idd. De 2204 blijft, punt.
Daar heb ik lang over getwijfeld, omdat de 2205 uitermate geschikt is als metal-bak, en ik houd erg van de sound van die versterker, maar ik zie mezelf niet meer als metal-gitarist.
Ook voor thuis is ie minder geschikt, omdat ie domweg te hard moet om lekker te klinken.
Bovendien heb ik de Stiletto en 2204 waar ik evt. ook de nodige gain wel uit kan halen, al dan niet met een overdrive ervoor.
Nog een reden: die versterkers staan te verstoffen, vind ik gewoon jammer, en ik kan het geld gebruiken om andere gear van te kopen. Een musicomlab looper/switcher staat o.a. op de verlanglijst.
Ga je spijt van krijgen Henri!!!!
Ik heb gisteren nog een optreden gedaan met mijn 2210, we spelen alleen rock/pop rock. Gaat prima met zo'n ding, wel moet je met de gain oppassen, want dat heeft 'ie veel.
Maar een versterker met zo'n karakter verkoop je toch niet!!! (IMHO)
Ik heb echt wel lang getwijfeld Stefan, maar heb de knoop doorgehakt.
Vanaf '88 tot '02 ongeveer heb ik een JMP 50W 2x12 combo gehad, en ik was er heilig van overtuigd dat ik voor mijn coverband (ook pop-rock) een 2 kanaals amp nodig had.
Ik was toen echter nog niet op de hoogte dat je met minder gain ook kunt rocken, en het dan een stuk makkelijker wordt om je crunch op te schonen.
Nu heb ik de 2204, die nagenoeg hetzelfde klinkt als die JMP, en ik wil niet meer anders, wat een amp!
De 2205 is ook een erg leuke versterker hoor, maar ik wil gewoon keuzes maken, ook omdat het verstoffen van versterkers tegen mijn principes is. :)