"ouwe troep"?
mag ik eraan herinneren dat Saf tevens een splinternieuwe Guttlin Bass heeft staan? :)
Printable View
Nee okee, niet alles is ouwe troep. Het was ook meer een grapje.. :D
http://img52.imageshack.us/img52/2573/p1030510.jpg
Vlnr:
- Spaanse gitaar, ooit voor fl25,- gekocht in de kroeg.
- Richwood elektroakoestisch, cheap maar wel leuk, gaat misschien nog wel een keer vervangen worden.
- Gibson Les Pauls Standard (2004)
- Music Man Axis Super Sport (2000)
- Fender Stratocaster USA (1995)
Misschien wil ik er in de toekomst(!) ook nog wel een Telecaster bij.
De meeste Teles vind ik echter niet mooi. Ik houd van hout, evt met een burst, maple neck, en hij mag ook wel oud zijn en er ook zo uitzien, misschien zelfs wel relic(?).
IK vind dat hoekje met die versterkers altijd zo mooi :P...
hoewel met al die marshall dingen die je toen had zag 't er wat strakker uit, maar met die Hook natuurlijk veel mooier, haha :D!
top collectie man, lekker veelzijdig ook :)!
ouwe troep?
No offence taken Luke.
Een foto met al mijn gear gaat niet lukken. Heb een 50 tot 60 bassen en evenzoveel gitaren van famos/venlonia.
Het is overigens maar net wat je oude troep noemt bijvoorbeeld 5 oude fenders van voor 78 classificeer ik niet als ouwe troep. Zitten in de collectie ook best wel een paar nieuwere bij hoor. Guttlin, eastwood, Dearmonds.
Damn wat een ontzettend geile collectie H. Huisjes! Die gitaren, met als achtergrond 3 top's en 2 cabinets. Echt super!:cheerup: Wat is dat trouwens voor kamer (geluidsdempende dingen op de wand). Kamertje die je hebt moeten isoleren van vrouwlief zodat de kopjes niet van de muur trillen?
:seriousf::seriousf::seriousf:
Bedankt jongens!
Dat "kamertje" is een kelder die ik wat geïsoleerd heb met dat noppenschuim.
Daarachter zit op de binnenmuren ook een laag steenwol met gips ervoor.
De kelder is 1.88 m. hoog, met dat noppenschuim erin zo'n 1.85 m.
Aangezien ik 1.89 m. lang ben, kan ik dus mooi oefenen op de "Hetfield-houding". :rockon:
De vrouw klaagt niet snel, en ik kan op redelijk volume, ook 's avonds laat nog tekeergaan.
Als ik de foto zo 's bekijk is tie ook wel rijp voor het "overdreven rigs"-topic. :D
Maar ik ben aan het uitdunnen, moet alleen nog een liefhebber voor de JVM zien te vinden. De 6100 en JCM 800 blijven voorlopig.
Nog sterker, je zus was Saf's eerste jeugdliefde.
Heel klein gedeelte van mijn collectie. ouwe troep :)
Fender short scale mania!
http://i224.photobucket.com/albums/d...y/DSC01197.jpg