dat kan je toch (laten) overspuiten gekkie ;)
Printable View
dat kan je toch (laten) overspuiten gekkie ;)
ja, maar ik ben bang dat t geluid dan achteruit gaat om een een of andere reden. en deze lak is zo lekker gereliced door de tand des tijds zeg maar. als de lak echt niet meer te houden is (zit er aan te komen...de lak brokkelt af zeg maar) dan krijgt ie een nieuw kleurtje...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walternativo
Enig idee hoeveel een Gibson Les Paul Custom waard is uit 76?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walternativo
:???: :???: :-?
Als je die laat over spuiten krijg je dr haast geen cent voor terug...dan moet je wel heel ernstig ziek zijn om hem over te spuiten...tenzij je geen fuck om waarde geeft ofzo...
en een rooie, winered is nog meer waard dan een zwarte, omdat in '76 men voor t eerst begon met winered customs te maken.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
maar deze gitaar gaat echt niet weg ofzo. never. hij speelt te lekker en klinkt te goed :D
ach houd je mond! wine red is geil, dan verpest je dat mahonie tenminste ook niet zo.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Goddamn je bent misleid. :o Ik zou toch eens ernstig klagen bij dat radiostation. :lol:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door teeb
yo, orpheo wil je mij een lol doen en de dikte van je winerode body meten?
en heeft jouwe dezelfde volume knopjes als de mijne? voor zover je dat kan zien..
ik heb m nieuw gekocht toen, bij de good old servaas :D was aanbieding, de courante customs toen waren dunner, hadden andere tuners dunnere frets, etc..
4,5 kilo is de mijne! en pas heb ik m opengemaakt en de potcodes gezien, week 39 van 1975 staat daar op.
servaas :D ken ik nog wel, gheheCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
tuners: van die tulptuners, wel metaal, dus niet die klusons.
frets: breeeeeed, maar wel laag (en afgerond :cool: zie OLP topic haha0
gewicht: moah, 2 keer de 4.5 die je noemt, of mijn weegschaal is kapot (zeer waarschijnlijk) maar in ieder geval wel zwaar. heel zwaar.
de dikte: tegen de 5 cm. gemeten vanaf binding tot binding. volgens mij heeft de mijne een normale dikte. vaak genoeg m naast andere LPs gehad, en hij is niet dikker of dunner dan een lp uit de customshop, om maar iets te noemen.
ja nou weet je, toen ik m kocht (2000 gulden) heb ik hem naast de toen gangbaren (2800 gulden) gezet en de verschillen gezien..
de gangbare was 5mm dunner, binding tot binding, had clusons en heel dunne frets. ik heb dus ook supervette jumbo's. 48mm is de mijne.
ja :D ik heb m van de originele nico? in blauw stofjasje.. gekocht :D
omdat ie zo geil is zal ik strax nog wat geile foto's maken en hier plakken :D
4.8 cm?? hoog niet neem ik aan... :PCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
maar hoe dik is die van jou dan?....mijn frets zijn 3mm breed.
maar ach, het gaat er toch om dat ie lekker klinkt en speelt, right? :D