Ja, die van mij komt ook uit de jaren 80... ik geloof '84, maar weet niet zeker. Over die enkellaagse slagplaat ben ik eigenlijk nog niet uit. Aan de ene kant vind ik 't wel vintage/ eenvoud, maar aan de andere kant zal een zwart randje ook wel goed tot z'n recht komen... Misschien da'k 'm nog 's verwissel :)Citaat:
Mooi hoor. Die van mij is ook zoiets. Is die van jou ook uit de jaren tachtig? ("E"- serie?)
Zie ik nu een enkellaags slagplaat? Jammer.
Zie ik nu een kleine stukjes gescallopte hals vanaf de 12de positie? Wel tof!
Er zijn idd een aantal stukjes gescallopt. Dat kreeg ik erbij toen ik 'm van de vorige eigenaar overnam. Ik doe er niets mee en heb er ook geen last/ profijt van. Hij is enige tijd geleden gerefret met jumbo frets. Dat speelt echt voortreffelijk en je merkt dan dus ook niets van het gescallopte gedeelte.
Ow en wat betreft de Fender Blues Deluxe; Er zijn tegenwoordig reissues uitgebracht door Fender. Deze worden geproduceerd in Mexico. De Deluxe uitvoering kost geloof ik maar 800 euro nieuw. Tweedehands ca. 400. De mijne is komt uit 1994, gemaakt in the US of A. Het schijnt... ze zeggen... dat de USA versie kwalitatief beter is... Ik heb er 500 euro voor betaald. Prachtige amp en een super geluid. Tweede kanaal is goed bruikbaar voor bluesachtige rifs.