Oorspronkelijk geplaatst door
vulvasonic
Verbitterd ego? Jazeker. Doe ik jou, of wie dan ook daar zelfs maar een haartje kwaad mee? Ik schaam me niet voor mijn verbitterde ego en die zal ik voor jou zeer zeker niet gaan verbergen. Maar verder zit je er zoooooo ongelofelijk ver naast. Ik weet niet waar je last van hebt, maar flikker aub op met je pseudo psychologische analyses. Mag ik me af en toe gewoon een keer uitspreken? Mag ik dan ook mezelf relativeren? Ooit van cynisme gehoord? Voel je je daadwerkelijk door mij aangevallen? Waar heb ik iemand aangevallen dan?
Normaal reageer ik niet op dit soort idiote beweringen. Het zal me doorgaans worst wezen. Maar ik kan knap pissig worden als mensen (die mij niet eens kennen) mij ervan betichten in een slachtofferrol te treden. Ja, ik klaag wel eens een beetje, maar wie ben jij dan om mij de maat te meten? Mag ik van meneer niet af en toe een beetje mijn persoonlijke beslommeringen van me af schrijven, omdat jij daardoor geërgerd raakt? Moet ik me daar iets van aantrekken? Ik ben zelden kwaad, maar zodra iemand de 'slachtofferroldooddoener' erbij haalt, gaan bij mij de haren recht overeind staan.
En wat is volgens jou die 'bullshit' die ik verkoop? Welke bullshit? Hoe kom je er in vredesnaam bij dat ik bullshit verkoop? Voorbeelden graag.
En wat ergert je aan mijn uitspraak dat ik lange tijd het geluk heb gehad dat ik mijn versterkers op 10 kon zetten? Eerlijk antwoord graag. Met 'pffff...' kom ik er niet.
Mijn excuses voor deze verbitterde reactie. Jouw persoonlijke aanval op mij kwam dan ook wel heel erg zuur over.
Wees een kerel, kom langs in Nijmegen en we drinken een goed glas bier. Ik iets bitters, jij iets zuurs.