Post foto's van je (zelfgemaakte) pedalboard v2.0
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
vulvasonic
Ik begin een beetje depressief te worden van al die waanzinnig mooie en onbetaalbare pedalenbakkies. Bovendien krijg ik al pijn aan mijn rug als ik er alleen maar naar kijk. En ik was zo enthousiast bezig met mijn 3 koppelbare plankies. Nou, voor geen goud dat ik die nog laat zien. Tegenwoordig sta je toch gigantisch voor lul als je niet minimaal één Strymon geval op je bordje hebt, een overdrive en een distortion van een boutique pedalengoeroetje uit een of ander vrijwel uitgestorven Texaans kutdorp, die $600,- vraagt voor zijn handgebouwde, slechts op batterijen werkende, TS-achtige (behalve als je Joe Bonamassa heet, want die krijgt alles voor niks), een Boss tuner (hoera, die heb ik ook!) en een looping device waarmee je niet alleen die paar pedaaltjes kunt schakelen, maar ook alle kanalen van je 4 versterkers, in iedere willekeurige en gewenste combinatie. Nee sorry, maar voor mij is de lol er helemaal af.
:D
.... er zijn zat gitaristen die depressief worden als ze jou gitaar horen spelen... je kan nog zoveel (dure) pedaaltjes hebben maar jouw spelkwaliteit (en kunnen spelen in een band) kunnen ze nooit bereiken.
PS: ik heb al mijn Strymon shit lekker weggedaan.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk