Op speurders stond er ook zo eentje, getipt én verwijderd !!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
geert1976
Goed zo Geert, ik erger me er ook giga aan.
Er stond een neppert op Speurders, meteen klacht ingediend onder de noemer van "copyright vervalsing:mad: en..ik ga Gibson Europe inlichten;)" en zie hieronder het ongelovelijke resultaat:
--------------------------------------------------------------------------
Beste "ongelovelijk fijne gozert" :crazyhappy:,
Naar aanleiding van uw klacht over advertentie 73569458 heeft het Speurders.nl team besloten deze advertentie te verwijderen. Hieronder volgt een kopie van uw klacht:
----------
Beste Speurders-team,
Het betreft een Gibson - VERVALSING - en het is wel degelijk STRAFBAAR om dit artikel te verkopen wegens het voeren van een onechte copyright MERKNAAM, namelijk GIBSON.
Als U de advertentie niet verwijdert, meld ik dit bij Gibson Europe en heb ik mijn plicht tegen piraterij gedaan.
Namens veel gitaar-puristen,
Mijn hartelijke dank voor Uw begrip en hopelijk Uw reactie!
-----------
De klacht betrof de volgende advertentie:
Advertentienummer: 73569458
Advertentietitel: Gibson Les Paul copie
Rubriek: Muziekinstrumenten
Subrubriek: Elektrische gitaren
Prijs: EUR 400,00
---
Een eigen import van een aziatische Gibson Les Paul supreme kloon.
Desondanks een prachtinstrument en goed bespeelbaar.
Inclusief case
---
Speurders.nl wil u bedanken voor uw bijdrage tot verbetering van onze site.
-------------------------------------------------------------------------
Zo zie je maar......het kán nut hebben om je kwaad te maken en proberen er iets aan te doen.
Applaus voor mezelluf :)
Klopt....Fisherman WAKE UP!!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
macwilliams
Maar:
Mijn reaktie op de post van Geert was bedoeld als "goh echt waar?" grapje. Maar ik heb eigenlijk het idee dat dat je ontgaan is. Geeft niks verder maar ik ben dus zelf ook tegen merkvervalsing.
Mac, zoals gewoonlijk heb je gelijk......the Fisherman zit weer te slapen.....suffe flapdrol dat ie is.......:crazyhappy:
Accepteer mijn nederige excuses, maar ik kan er eigenlijk niks aan doen, ben nu eenmaal "simpel" geboren...:seriousf: