heh bah, iemand met een conservatieve, 'veilige' gitaarsmaak..
waarom heb je die akoestische Parker gekozen?
Printable View
conservatieve, 'veilige' gitaarsmaak??
Geen enkele gitaar is hetzelfde en het zijn stuk voor stuk gitaren die niet veel mensen in hun collectie hebben. Laat staan zo zoveel...
@Baco: Die Washburn is lekker hea? Heb zelf de n2 en heb een tijdje geleden op de n6 gespeeld. Die met een SD Humbucker. Super gitaarjes!
Dat krijg ik regelmatig te horen, hoor, hehe.
Die N5 is idd een zalige gitaar en dat is licht uitgedrukt. Ik kon het nooit begrijpen als gitaristen zo klaagden over gelakte halzen, nu ik die N5 heb begrijp ik het maar al te goed, die speelt echt zalig. Ook die SEC joint is zalig, zo comfortabel om te bespelen. Nee, ik zit zwaar te gassen op een N6. Echt een topgitaar, super afgewerkt en de gebruikte materialen zijn een lust voor het oog en oor (birdseye maple neck en fingerboard). Het was een beetje een gok, maar ik ben blij dat ik de stap heb durven zetten...
En waarom die Parker? Wel, ik hou nogal van conservatieve designs en deze PA28 kon ik voor een mooi prijsje kopen van m'n dealer in de States waardoor ik deze heb gekozen ;) Ik was al een tijdje aan het uitkijken voor een nieuwe steelstring en dit was een erg mooi koopje, kon ik niet laten liggen. Heb het zeker niet beklaagd!
Heb je een speciale kamer voor enkel je gear baco?
Zoonchild, NICE! Die inlay is echt mooi! Van welk merk is die gitaar?