Hij heeft de advertentie al aangepast, stond eerst:
Fender Jem Steve Vai!!
Printable View
Hij heeft de advertentie al aangepast, stond eerst:
Fender Jem Steve Vai!!
best wel begrip voor vintage freaks, love old stuff myself, maar wie dit geeft aan een slagplaat is rijp voor een instelling.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Waarom. Omdat jij dat er niet aan zou uitgeven is een ander gek?
Je zal maar geld genoeg hebben en in bezit van een Esquire zonder originele slagplaat. Die investering haal je bij verkoop er weer gemakkelijk uit trouwens als die gitaar daarmee weer "origineel" is.
Er zijn een hoop japanse multimiljonairs met gitaren in kluizen die leven voor dit soort dingen.
Ooit van een elektriseergitaar gehoord?
Sla je slag! Er staat een unieke op marktplaats voor maar €600 :) :) :)
de elektriseergitaar
Mooie is dat je er een spieker bij krijgt! :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flipkoos
geweldig, er was vroeger ooit een electriseermachine.
*graaft in schoolgeheuigen* wim(s)hurst?
De verkoper komt uit Wijk en Aalburg... Ff afwachten of zij de advertentie op zondag uit zet... ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flipkoos
Ik ken 1 persoon uit W&A en dat was wel heel erg doorgeslagen God groupie. Uit zijn verhalen maakte ik op dat het hele dorp wel zo zou zijn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams
Niet werken op zondag en niemand voor je laten werken: dus geen TV, Internet, radio, etc. En 3x naar de kerk op Zondag.
Ik generaliseer. Mensen in hokjes stoppen is gewoon handig, iedereen als individu behandelen kost zoveel moeite. ;) Plus dat als je iedereen als individu behandelt je weer aan het generaliseren bent...
Ik vind het anders niet heel erg christelijk om een gitaar van onder de 200 euro nieuwwaarde te verkopen voor 600, en nog in de verkeerde rubriek ook...
jups................