Maar in Velvet revolver zitten 3 of 4 guns n roses ventjes, En daar mag je dan toch wel ff trots op zijn!!
Printable View
Maar in Velvet revolver zitten 3 of 4 guns n roses ventjes, En daar mag je dan toch wel ff trots op zijn!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door teeb
Ben jij dat ventje met die opblaasbare gitaar?? :razz:
hehe, ja tis een epi les paul, toen ik van de wedstrijd op de radio hoorde, ging het om een Gibson Les Paul van slash :D maar ben hier ook zeer tevreden mee nawat ik ervoor heb moeten doen. wordt binnenkort vernist zodat de handtekeningen niet afgaan :razz: (bij die van slash kun je al een stukje zien aan die hoed wat vaag geworden is door erop te spelen)
ja dat ventje ben ik, foto is ongeveer 2 jaar geleden genomen geloof ik. :-D
hehe, ja tis een epi les paul, toen ik van de wedstrijd op de radio hoorde, ging het om een Gibson Les Paul van slash :D maar ben hier ook zeer tevreden mee nawat ik ervoor heb moeten doen. wordt binnenkort vernist zodat de handtekeningen niet afgaan :razz: (bij die van slash kun je al een stukje zien aan die hoed wat vaag geworden is door erop te spelen)
ja dat ventje ben ik, foto is ongeveer 2 jaar geleden genomen geloof ik. :-D
wat moest je doen dan om deze gitaar te winnen???Citaat:
in volgorde van aanschaf:
les paul custom 1975/76
mex strat 1990/91
aria 5 snaar bas 2005
volcano babystrat 2005
http://www.hetgelegevaar.nl/collexie.jpg
Leuke set :)
Dan heb je mooie spullen voor je leftijd (als ik goed schat). Vette ibanez hoor. :)Citaat:
gelukkig, toch nog een reactie!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe
anyway, dat rooie gedrocht is een zelfbouw..........
(bedankt, nu zit ik weer de hele week in een dip)
die zwarte custom is GEIL!!!! ik heb ook een '76er, maar danin t rood :( hij klinkt super, maar dat rood is zo lelijk....