en garage inc, ! so what, blitzkrieg, breadfan,..
geen St. anger en dat mag eigenlijk zo blijven.
Printable View
en garage inc, ! so what, blitzkrieg, breadfan,..
geen St. anger en dat mag eigenlijk zo blijven.
Live vond ik Creeping Death altijd een van de betere nummers... én Fuel... fantastische song is dat. Ik denk dat op de DVD Some Kind Of Monster ook ergens een stukje staat dat Fuel een van Hetfield's favoriete nummers is omdat hij er zoveel energie in kwijt kan. Het enige nummer dat mijn live wat tegenviel was No Remorse, maar da's wss omdat ik dat een van hun mindere nummers vind.
Wat ik wel jammer vind is dat ze nooit/bijna nooit iets van de eerste CD van Damage inc. spelen. Astronomy of Mercyful faith zou echt supervet zijn live!
Die rob kan inderdaad wel een eindje gitaar spelen. Leuke riff uiteindelijk ook! Ook ik ben uiteraard razend benieuwd naar The Unforgiven III (I is een van m'n favoriete nummers, II vond ik iets minder)
Hoe zeker zijn jullie van die titels? Komt dit van Mission Metallica of van de 'tallica website ofzo?
komt bij de metallica webstie vandaan..
en fuel is een van z'n favoriete om bij dat soort gigs te spelen (trailer show) omdat het je energie geeft..
hier klinkt ie toch lekker hoor, no remorse: http://youtube.com/watch?v=jiEUD2qXfTM
Ja, inderdaad, maar ik heb het gewoon wat minder voor dat nummer. Ik weet ook niet waarom, bijna al hun andere nummers vind ik supervet (zeker de kill em all songs!!!) maar die niet...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Maar waarom staan ze toch lager gestemd? Ik vind het echt minder lekker daardoor.
uhm
dat staan ze al 14 jaar
ivm james z'n stem
james heeft een bijnaam voor de nieuwe cd: and justice from puppets..
en nu hopen dat ze het hebben waargemaakt
MissionMetallica ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
Ik heb laatst toch concerten op youtube gezien van dit jaar waar ze weer in "E" spelen. En idd, in die "E standard tuning" of "Eb", wat ook goed is, komen de nummers en Metallica beter tot hun recht dan in die lage stemming.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toon-
alleen seek & destroy is nog in D
voor de rest: sad but true weer in d, alle reload meuk in Eb, nem in Eb, maar sommige old skools gewoon in E volgens mij