Oorspronkelijk geplaatst door
denis.hermans
Ik ben niet bekend met die Torero maar heb zelf een Prs Mira (de originele niet de S2 versie) en ben daar erg tevreden over. Ik heb wel eens een paar prs se gitaren vastgehad en hoewel daar in de pers erg lyrisch wordt over gedaan vond ik die gitaren toch heel wat minder dan de Amerikaanse reeks. Vooral de topkam vind ik op de se reeksen soms dramatisch slecht (met name op Bernie Marsden SE) . Natuurlijk kan je dir vervangen maar toch, de prs se zijn nu ook niet zo goedkoop dat het acceptabel is dat zo een troep wordt gebruikt. Maar misschirn had ik natuurlijk gewoon pech Met de exemplaren die ik in mijn ha den heb gehad. Laklazg is soms ook nogal dik naar mijn aanvoelen. Overigens heb ik ook rrns een se santana vastgehad en die was wel goed (topkam was niet fzntastich maar wel acceptabel).
Prs heeft nu een tussenreeks , de s2 ,(Amerikaans maar iets goedkoper dan de topreeks) misschien moet je daar eens naar kijken. Of wil je echt die Torero. Ach, koop toch eerst gewoon een Kemper dan heb je feen geld meer over. Probleem opgelost !