Leuk Rack! Hoe is die randall preamp? is het goed te doen? of is de egnater m4 een stuk beter?
Printable View
Leuk Rack! Hoe is die randall preamp? is het goed te doen? of is de egnater m4 een stuk beter?
de nieuwere M4's hebben geen FX-loop , voor de rest kunnen de egnaters ook met 2 channel modules werken. zijn beide door bruce himself ontworpen dus verschil in sound zal wel meevallen. de mods die er nu in zitten vallen wel mee , de clean en ultra lead toch. de top boost en SL+ ga ik vervangen door de KH-3 en de lynch grail. Hopelijk ook deze week binnen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chiel
hey Chiel ff offtopic... Jij speelt toch in de band Noah?
Klopt idd. Beetje voor de hobby struinen we hier en daar wat feesttentjes af :satisfie:.
dan heb ik jou al eens gezien in Cafe Leuven in Aalten en dan speel je ook 24april op ons gala feest:)Citaat:
Toffe gitaar heb je! De Haar strat toch?
Heb nog een foto van jou volgens mij, omdat ik zat te GASsen op je gitaar:)
Thanks man! De Vintage white strat bedoel je? Nou de 24ste heb ik iets iets nieuws voor je om te gassen, want we hebben een nieuwe zangeres . . . ;) . . .
ja die:) tof ding!Citaat:
Ik ben benieuwd de 24e:)
godtomme #%$#@@ wij krijgen een of andere laffe dj hugh en jullie krijgen een lijpe band met een lekkere zangeres, not fair!!!!
'repetitie-setup' tja, klein babyrackje inderdaad ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raffie
leuke setup !
4unit SKB = girlierack met mega-sound heheheCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
Raf