Het oorspronkelijke idee was om alle bespeelbare delen mooi nieuw te laten (brug, snaren, mechanieken, output, knop) op een body die er verder Rat Look uit ziet. Zeg maar net zoals een Rat Rod: een (zogenaamd) 'afgeragde' roestbak hotrod met een gloednieuwe motor, hypermoderne schokdempers, en super shiny velgen. Maar ik denk dat het contrast op mijn gitaar wel groot is, ja. Ik ga 'm eerst eens opbouwen als de body klaar is, en dan pruts ik weer verder. Ik zal nog wel enkele setjes Ernie Balls verslijten voor ik helemaal tevreden ben.
http://i48.photobucket.com/albums/f2...psphbraflp.jpg
Over de kop: Ik wil graag een patina stalen overlay op de headstock. Het mooist is het als die de hele headstock bedekt, met gaten voor de mechanieken en de string ferrule. Maar die moet ik dan uit laten lasersnijden met precies de goede afmetingen. Je wil niet weten hoeveel verschillende headstocks een Telecaster ooit gehad heeft ... Ik heb hier allerlei templates (digitaal) maar ik kan er nog geen vinden die past op mijn Allparts headstock.
Een andere optie is een deel van de headstock beplakken met een stukkie staal, met dan een logo er in/op.