die Liteash zijn prima gitaren, jouw Jaguar is iets unieker maar als we dat even negeren zul je je met zo'n LA zeker geen buil aan vallen
Printable View
die Liteash zijn prima gitaren, jouw Jaguar is iets unieker maar als we dat even negeren zul je je met zo'n LA zeker geen buil aan vallen
Ik snap dat nooit, dat varen op een enkele internet review maar zo werkt dat blijkbaar.
Aan de andere kant, je wil iets anders dus waarom je Japanse Dyna niet inruilen voor een Indonesische Cort, dan wordt in ieder geval 1 persoon heel blij gemaakt wat niet wil zeggen dat die Cort slecht hoeft te zijn. Tis een gok.
de lite ash (inderdaad gemaakt door Cort) is in Korea gemaakt niet in Indonesie en ik denk dat er wel meer positieve reviews te vinden zijn over de lite ash serie dan alleen deze review ;)
Deze Ibanez Jem 7, bieden vanaf 275 euro.. Wel erg goedkoop voor een gitaar van 2500 euro, of zijn er nog andere types hiervan?
Tevens kloppen de inlays van de gitaar niet met de foto's van een Jem 7 op de site van Musicstore.
http://link.marktplaats.nl/382369095
Iemand die uitsluitsel kan geven?
Een mailtje naar schecter en binnen 2 dgn antwoord!
Hi
*
The guitar is Diamond Series.
It’s NOT USA custom shop model, It is made in South Korea.
I think this is from 2002 Diamond Series PT Elite but it’s been modified.
*
If you have any question, please let us know.
*
Best,
*
Shigeki Aoshima
Schecter Guitar Research
U.S.A. Custom Shop
*
Kent iemand dit?
Maple klinkt me vaag bekend in de oren als merk van Les Paul-copycats. Maar ga je er naar zoeken, dan krijg je natuurlijk alleen google-hits op houtsoort.
Dit is oude Japanse jaren 70 LP kopie en nog een mooie ook, ingelijmde hals, dus ga maar uit van een solid body en geen multiplex.
De fabrikant moet ik je schuldig blijven, maar zou mij niet verbazen als het een product is van Maya of Matsumoku (getuige de op het eerste oog alu inlay's)
Goede gitaren hoor, niet zomaar een goedkope ripp-off
Wel is de gitaar al oud en is er niet echt zuinig mee omgegaan, als je gaat kijken goed in de gaten houden of de frets, tuners, brug nog goed zijn en uiteraard hoe de hals is.
Qua waarde? tja, het is geen mooi exemplaar meer dus mi moet het bij E 250,00 wel ophouden, zeker als er nog werk aan zit
hetzelfde lettertype als maya gebruikte, best kans dat hij daar weg komt dus.
wel jammer dat hij schermt met ik heb hem laten taxeren en dan geen prijs noemt, net bij wie en waar je hem taxeert kan enorm uitmaken in prijs, bijv in frankrijk zijn ze vele malen duurder dan hier.
Mja richtprijs verschaft een hoop duidelijkheid, alhoewel ik denk dat hij toch een redelijk bedrag wil hebben, advertentie is al 10 dagen oud en al een keer omhoog gebeld.
Wel hopen dat de brug nog goed is, tis een boogbruggetje en complete exemplaren zijn niet veel in de omloop, normale standaard t-o-m zadels passen er niet 1 op 1 in geloof ik.
Als je hem opknapt, heb je er wel een knappe gitaar aan denk ik, elementen lijken mij trouwens ook volwaardige humbuckers.
Als ik de stemsleutels zie en de brug, denk ik naast Maya ook sterk aan Mat.
Stemsleutels (mits origineel) en brug zijn wel typisch de exemplaren die Mat. gebruikte, Maya gebruikte naar mijn weten grotendeels standaard t-o-m bruggen.
Lettertype op de headstock doet inderdaad weer veel denken aan de logo's van Maya/Columbus/Rokkoman.
hm, misschien moet ik dat ding maar kopen en uit elkaar schroeven:???: