In de auto stappen en er meteen naar toe rijden, anders doe ik het....
Printable View
In de auto stappen en er meteen naar toe rijden, anders doe ik het....
Ik wacht nog op een mail terug met zijn telefoonnummer
Bij deze is de gitaar officieel Gitaarnetge 'mijn'd door Oranjeaap.
Natuurlijk, een jaren 60 custom voor tweeduizend. Iemand al contact gehad? Laat me raden. Ik gok op alleen maar opsturen vanwege de "verhuis"....
Ik kijk dagelijks op 2ehands.be en daar komen ontzettend veel oplichters voorbij, maar moet zeggen dat deze nou niet bepaald mijn alarmbellen doet laten rinkelen. Maar ik ben natuurlijk ook niet dom. Ik wil de verkoper persoonlijk spreken via de telefoon. Ik wil sowieso eerst een paar vragen beantwoord hebben voordat ik zo'n lange reis maak. Dure gitaren (vooral fragiele Gibsons) laten opsturen doe ik liever niet, dus zou hem hoe dan ook toch zelf ophalen
Als een verkoper niet eens de kans bied om een gitaar in persoon te komen ophalen vind ik dat al verdacht genoeg om compleet uit de buurt te blijven.
En er zijn natuurlijk meer geïnteresseerden, zowel binnen als buiten het forum. Er is ook een limiet aan wat ik kan en wil betalen voor zo'n gitaar. Ik hoop dat ik snel genoeg contact kan krijgen voordat een ander me voor is.
Ik zal jullie op de hoogte houden!
Heb je al andere foto's gezien? Kun je grotendeels aan de hand daarvan niet afleiden of het al dan niet een fake one is?
Het gaat er niet om of het een fake is. Als er al twijfel zou bestaan dan is het of de peroon de gitaar überhaupt wel zelf in bezit heeft
Als je een beetje gaat knoeien met het serienummer dan :
Guitar Info
Your guitar was made at the
Kalamazoo Plant, USA
approximately in: 1958
Edit:
Of:
Guitar Info
Your guitar was made at the
Kalamazoo Plant, USA
approximately in: 1966 or 1969
Edit 2:
Bieden (Vanaf € 1.900,00) ?
Bod Bieder Datum
€ 3.250,00 poepa 26/11/2012
€ 3.000,00 jeroen 26/11/2012
€ 2.000,00 cm 25/11/2012
€ 1.900,00 PieterB 25/11/2012
Als je genoeg verstand hebt van Gibsons dan hoef je niet eens internet te raadplegen om te weten dan het serienummer hoort bij een Les Paul van midden '69.
Hoe dan ook, er is al meer geboden dan ik er voor over heb zonder uberhaupt meer foto's te zien of de gitaar bespeeld te hebben.
Trouwens, die website is super onbetrouwbaar. Voor alles na '77 met een standaard serienummer klopt het allemaal prima. Maar heb je een afwijkend serienummer of gewoon een oudere gitaar dan klopt er geen zak meer van.
Waar twijfel je aan MacWilliams? Vanwaar het copy pasted van wat er al geboden is?
Ik heb geen twijfel over of het een uit '69 is dat ziet er gewoon uit zoals het hoort. Alleen als je de biedingen bekijkt dan kun je ervan uitgaan dat deze niet voor weinig weggaat. Dat zou jammer zijn voor je want het zijn toffe gitaren, zoals je weet heb ik er een uit '70-'72.
Of had je al een afspraak met de verkoper?