Ik zou er knettergek van worden. :D
Printable View
Ik zou er knettergek van worden. :D
Jaaaaaaaaaa lekker!!! :cheerup:
Jammer dat ik jullie CD presentatie heb moeten missen. :(
O kut, dat herinnert me eraan dat ik jullie CD ergens kon beluisteren. Mijn geheugen is nog steeds dramatisch slecht. Heb je een linkje? :eek:
Maar wat een lekker plankie! Ik heb nog een hele shitload aan pedalen die ik per se nog eens in mijn koffer moet proppen. Alleen heb ik helaas geen band meer waarin ik dat spul nog kan gebruiken. En ik ben nu juist zo dol op die 'space station' van mij (en ik bedoel hier niet de Digitech Space Station - heb ik gehad - wat een kutpedaal was dát, zeg!).
Goed bezig! :)
Ja is wel tapdansen op gevorderd niveau (soms 4 of meer tegelijk). Maar liever dat, dan dat ik het overzicht kwijtraak. Bovendien gebruik ik zowat alle combinaties die ik kan maken, ik denk dat ik gek zou worden als ik dat allemaal zou moeten programmeren.
Gewoon spotify :). En alle andere media geloof ik, waaronder Soundcloud. https://soundcloud.com/thehubschrauber/sets/kepler-186f
Alleen youtube moeten we nog ff fixen
Is natuurlijk wel te vervangen, maar mocht je er tijdens een optreden of oefensessie één willen vervangen, heb je er niet vaak één zomaar bij de hand, tenzij je er op voorbereid bent natuurlijk.
Ik doelde met name op het feit dat als je met midi gaat werken, er een "systeem" bij komt in je rig.
Ik ben meer van de eenvoud en overzicht, maar da's een persoonlijk dingetje wellicht, ook wel enigszins door schade en schande wijs geworden.
De manier waarop jij wilt gaan werken, met conventionele pedalen in een rack, heb ik dan weer geen ervaring mee, maar ik zie het voordeel niet zo, integendeel. Volgens mij is het handiger om alles op één plek te hebben, en niet in een rack, al was het alleen maar om b.v. even de phaser, of welk ander pedaal dan ook, in te regelen.