Mooi dat ie werkt Valoosj, wat zijn nu de spanningen?
Printable View
Mooi dat ie werkt Valoosj, wat zijn nu de spanningen?
vergis ik mij nu, maar op die van valoosj zie ik links onderin naast het ic boven de elco ee condensator en weerstand die er bij die van dirk niet zitten.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guitarnijboer
Nee hoor, maar die van D_H is nog niet af, de gaatjes zitten er al wel.
het staat misschien al ergens maar ik kon het niet vinden, is het bouwpakket al ergens in zn geheel te bestellen?
gr John
Nog steeds verschillend. Ik begrijp het dus ook niet. Zou het kwaad kunnen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guitarnijboer
Ik smijt hem deze week nog wel eens open, omdan heel het schema af te lopen.
Komt dat van DH overeen met t jouwe? Want ik kan dat van jou makkelijker lezen dan dat van DH omdat je soms moet zoeken naar de voetjes van de buis enzo.
No 1 hops, die condensator zit er bij Dirk inderdaad niet in, maar t staat wel op zijn plannetje. Het fijne weet ik daar ook niet van.
@ Johnnyz: het beste dat je kan doen is het plan van DH downloaden, de stukken die op zijn plan staan bestellen bij newtone of musikding, en er een paar dagen mee prutsen zoals ik. Andere mogelijkheid is even bij DH een prijsje vragen voor een afgewerkte pedaal? Dat is toch een (bij)beroep van hem denk ik...
wil m toch zelf proberen te bouwen.
hoe groot is de behuizing?
119x93,5x34mm past dat?
hoi
ik volg dit topic al een tijdje :) en ik zou zo n dingetje ook wel willen!!! lijkt mij echt wel een vet overdriveje... spijtig genoeg ben ik niet zo n handige. ben ooit eens begonnen aan een fuzzface en zelfs dat lukte niet. dus nu mijn vraag aan jullie: wie wil er zo eentje bouwen voor mij voor een aardig bedragje?
pm me maar.
grts, mathias
dat past. de pcb van DH is daarvoor ontworpen. Ik heb de behuizing iets anders ingedeeld, en dat is echt prutsen dan. wat het makkelijkst werkt is die van DH.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johnnyz
@mathias: Dirk_Hendrik en gitaarnijboer kunnen dat misschien wel voor je regelen, dat kan je hen best vragen. Als ik deze week ontdek waarom mijn spanningen niet overal gelijk zijn zou ik het ook nog aandurven. ik heb de meeste spullen toch nog dubbel
thx valoosj...
ik hoop dat dirk hendrik en gitaarnijboer nog reageren... anders vraag ik het ze zelf :)
http://home.versatel.nl/witsenburg/N...bescreamer.zip
Wat willen de TP aanduideingen allemaal zeggen want daar kom ik niet uit.
En er staat aan de linkerkant ook ergens VDD die snap ik ook niet\
kan iemand mij helpen?