http://youtube.com/watch?v=M5d6Yd2leOU
waarschijnlijk was dit moment de basis van unforgiven 3, als je het kopelt aan de recensies van de listening party's (world music, idea of unforgiven 1 and 2, etc..)
Printable View
http://youtube.com/watch?v=M5d6Yd2leOU
waarschijnlijk was dit moment de basis van unforgiven 3, als je het kopelt aan de recensies van de listening party's (world music, idea of unforgiven 1 and 2, etc..)
:( een dergelijk stukje heb ik ook een keer bij elkaar gejammed.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
METALLICA STEELT HET VAN MIJ!!!!
... nouja Metallica mag het :D
Hoelang speelt die gast al in de band? Komen ze er nu pas achter dat ie retecool is op de akoestische gitaar? Ach waarschijnlijk zitten ze nu pas voor het eerst rustig bij elkaar samen sinds de achtbaanrit is begonnen voor Rob.
Klinkt wel erg gaaf, heel dreigend atmosfeertje bij 0:32. Het zou wel gaaf zijn als ze hem dit laten spelen als intro, geeft hem ook het gevoel dat ie niet voor jan lul meespeelt.
hij is begonnen met flamenco lessen paar jaar nadat ie bij metallica zat (na de eerste tour volgens mij)
daarnaast ook zanglessen (jeuj)
Ach waarschijnlijk zitten ze nu pas voor het eerst rustig bij elkaar samen sinds de achtbaanrit is begonnen voor Rob.
zoiets ja, lijkt me best heftig binnenstappen
hij wordt aangenomen, krijgt 25 % van de inkomsten + 1 miljoen als welkomsgeschenk
hij heeft een week om alle st. anger nummers perfect te leren voor een dvd
dan heeft hij een week om 12 metallica nummers te leren voor een gig in een gevangenis met de dag ervoor een videoshoot
dag daarna moet ie een medley spelen op mtv icon (zonder te repeteren)
daarna heeft ie 2 weken om de basis van metallica nummers te leren voor de fillmore optredens (waarbij op 1 van de avonden 20 min voor het optreden lars phantom lord wil gaan spelen dus die moet hij ook dan even snel leren)
en dan begint het inmens zware (om de dag ergens anders in europa) tour te draaien voor een paar jaar lang (met in totaal 45 verschillende nummers tijdens de eerste paar jaar)
daarnaast natuurlijk alle pers, equipment samenstellen, kennis maken met complete Frantic inc. (het bedrijf metallica). En niet te vergeten de pyro erbij leren (anders ben je de lul)
etc..
respect voor die man!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Zo heb ik het eigenlijk nooit bekeken.. je zou er wel respect voor krijgen.
Maar het is zeker dat Rob een goede bassist is.
Langs de andere kant mogen ze ook wel 'afzien' voor hetgeen ze verdienen.
ik zou het niet mooier kunnen zeggen. Werken met je luie donder! (en een week om een album te leren is goed te doen hoor, we moeten niet vergeten dat hij er vast geen 9 to 5 baan bij heeft zoals de meesta van ons arme sloebers!)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GibsUn
nah,
het is wel hard werken (volgens z'n basstech maakte hij de eerste weken dagen van 16 a 17 uur in hq, waar hij vervolgens ook sliep omdat hij nog in een andere staat woonde)
ik zei niet dat ie niet hard werkt, maar dat het niet meer dan logisch is dat ie hard werkt voor zoveel geld
zouden ze op pukkelpop nummers spelen van dit album?
Ik hoop eerlijk gezegd van niet..
Ik wil eens goed kunnen mee brullen met zever die ik al ken.
dan zie ik ze volgend jaar wel met dat nieuwe album..
denk het niet
ze hebben tot nu toe beetje van alles gespeeld (grootste deel jaren 80 met soms wat load/reload erbij en daarnaast de "hits")
maar je weet het nooit