Strats zijn de meest jammere gitaren ooit, daarom. Hoe kan je nou ooit stoer zijn terwijl je op de Opel Astra van de gitaren speelt?
Niets tegen strats an sich, maar we moeten wel reëel blijven natuurlijk :)
Printable View
Strats zijn de meest jammere gitaren ooit, daarom. Hoe kan je nou ooit stoer zijn terwijl je op de Opel Astra van de gitaren speelt?
Niets tegen strats an sich, maar we moeten wel reëel blijven natuurlijk :)
gaaaapCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
Tijd voor een cup a soupje lijkt me
De SNELSTE gitarist van de wereld is in ieder niet de BESTE gitarist van de wereld. Maar de beste gitarist van de wereld moet natuurlijk wel snel kunnen spelen. Maar hij hoeft zeker niet de snelsTE te zijn.
Inderdaad, maar voordat ik er eentje neem wil ik toch nog even reageren:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tmcm
Volgens mij kan je een Strat beter vergelijken met de meest gewone der sportauto's namelijk de Porsche 911, dat rauwe geluid van die boxermotor en het informatieve onderstel... De Strat is wat mij betreft een van de meest rauwe gitaren, op de Telecaster na dan, maar je dat is ook een Fender...
Een Gibson is meer een Aston Martin, duurder, maar eigenlijk slechter qua weggedrag en zij staat vaker in de garage, bovendien is zij minder puur dan de Porsche/Fender...
Anders Destium zijn geliefde Paul Reed Smith is dan misschien wel de McLaren F1, heel duur, heel snel maar minder karakter dan de Porsche/Fender en de Aston Martin/Gibson...
Vind ik dan...
Sodan. Doe hier uw voordeel mee mocht u ooit moeten kiezen tussen een Porsche, Aston of een Mclaren.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tristan
Ik ben helemaal om.
De prangende vraagt dringt zich echter op; welke gitaar past bij mijn Opel Calibra?
Tsja, dat is natuurlijk wel een moeilijke, want dat is een minder gangbaar model van een gangbaar merk... Hmmm even denken...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tmcm
Misschien een Ibanez SZ? Een slank model met nog wat body... Een beetje een algemeen model, maar wel aantrekkelijk... Je kan er hard mee rijden, maar het is niet echt een sportauto, zoiets?
Ik zou trouwens eerder een Aston Martin kopen dan een Porsche, want die vind ik gaver, maar wat betreft gitaren ben ik wel een Fender man...
Vandaag hoorde ik nog sjonnie auto. Da's op een bepaalde manier wel weer charmant dacht ik zo. En hard. Ach. Rij je 160, wordt je om de paar minuten van de weg gedrukt door een golfje of Seat Leon. Om van ordinaire audi's nog maar te zwijgen. En nou weer de PRS snobs. Ach, het leven van een Calibra/Fender man....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tristan
Dit is niet het topic van de coolste gitaristen maar van de BESTE gitaristen. Nou is hij misschien niet de beste maar wel verdomd goed. Ooit wel eens iets van Accept gehoord trouwens?Citaat:
Daar kan ik me nog wel bij aansluiten :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nielsduursma
Citaat:
Wijlen Ayrton Senna zou in een fucking Eend nog steeds superstoer zijn geweest. Daartegenover heb je van die eikeltjes in veel te snelle autos waar ze nauwelijks mee weten om te gaan.
Niets tegen eikeltjes an sich, maar ze moeten wel reëel blijven natuurlijk.
EDIT: Laaaat maaaaaar! Zal wel door het weer komen.. ;)