Duidelijk.....
Printable View
Duidelijk.....
En omdat het behoorlijk begon uit te lopen op een potje modpesten...
Eeehm, niet die van mij wat dat betreft. De enige "nare" modopmerking die ik geplaatst heb vanmorgen (en dat was ook de allereerste sinds ik hier lid ben) staat er nog, terwijl de posts die niks met modpesten te maken hadden we verwijderd zijn. Of had je het over iemand anders?
Ja, gaat niet over jou. Het is meer dat een heel stel express net tegen de regels aanschuurt, en dat met een onschuldig gezicht 'O, wat flauw!' roept als er toch wat van gezegd wordt. dat is treiteren op het niveau van de brugklas.
De brugklas... Was ik maar nooit overgegaan. :( :makeup:
Ik heb nooit in de brugklas gezeten, maar goed, ik voel me ook niet aangesproken.
Haha, modpesten, nemen jullie het niet allemaal een tikkie te serieus? Wees blij dat de sfeer goed is en er nog eens wat afgelachen wordt zo hier en daar.
Zelf voel ik ook wel een beetje wat Don Capo zegt. Er verdwijnt meer en er mag minder. Ik kan me dat vaak ook wel voorstellen, wanneer het schenenschoppen betreft, maar vaak komt het nogal truttig over.
Je kan ook gewoon een ban krijgen.
Ik mis enige beargumentatie?
Ja, best wel.:D Wat ook maar een zure opmerking.
Maar wat je eerder zei, dat je je niet aangesproken voelde, is waar het om gaat. Als mensen laten merken dat je irritant doet (En jij niet speciaal, hoor, dit geldt voor een hele club.) dan voel je je niet aangesproken. Misschien is het tijd om eens wat meer op te letten wat andere mensen van je vinden.
Tja, misschien had ik er even een smiley bij moeten zetten.
Natuurlijk voel ik me wel aangesproken. Ik had gisteren nog niet het hele chattopic doorgelezen, voordat ik hier poste. Ook snap ik Mithrandirs opmerking die daar in stond betreffende onze (technisch gezien niet-)Friesche moderator ook wel. Toch heb ik het idee dat er wel heel hard gemod wordt de laatste tijd in offtopic, in topics waar ruimte zou moeten zijn voor wat opschudding af en toe. Naar mijn idee (kan ik naast zitten) blijft het ook voornamelijk in het offtopic gedeelte.