Oeps, verkeerd linkje...:) Nu wel goed.
Gr. C.
Printable View
mijn setje...
http://i9.photobucket.com/albums/a61...IMG_0449-1.jpg
http://i9.photobucket.com/albums/a61...IMG_0451-1.jpg
quilt maple op 1delig mahonie, BRW hals/toets (volgens warmoth zelf overigens), custom inleg, bill lawrence L500R, L en XL pickups.
quilt maple op mahonie, padouk hals, ebben toets, JB/jazz pickups
quilt maple top 1delig mahonie, waarschijnlijk braz. RW neck en toets, seth lover pickups
MIddelste rij:
5A flame op flamed black korina, duncan distortion/jazz pickups, custom inleg, indian RW hals/toets, custom finish (purplemist burst).
4A flame op 1 delig mahonie, wenge hals, ebben toets, duncan custom/screamin deamon pickups
5A flame op 2 delig mahonie, zebrano/bloodwood hals, macassar ebben toets, zebrano custom inleg, air norton pickups
Onderste rij:
1 delig purpleheart top op 2 delig indian RW back, flamed canary neck, macassar ebben toets, custom inleg, eigen ontwerp pickups.
figured koa op walnut, ziricote neck, macassar ebben toets, custom inleg, Prails in brug en hals, dimarzio activator in midden, kahler trem, wilkinson roller nut.
Mijn favorieten? Nu zeer zeker de purpleheart en de blauwe, hoewel de 2 paarse gitaren nog steeds ook supertof zijn, in tone, feel, en speelgemak. de groene mist wat 'growl', maar dat heeft te maken met de pickups, die zijn gewoon te soft voor mij. de sunbursts vind ik ook te gek, maar daar speel ik om een of andere reden niet veel op nu. de Koa is ook een geweldig instrument, maar ik pak toch nu liever de purpleheart... wat een tonebeest is 't. de brugpup scheurt, de middenpup brult, en de halspup is hot, smokin, smerig, transparant, en geschikt voor alles. ben echt dik tevreden met mijn setje.
de prails vind ik ook super, maar komen niet 100% tot hun recht in die gitaar helaas, omdat er geen triple shots op zitten (maar goed, dat maakt vrij weinig uit). de lawrence pickups zijn ook meesterlijk. ze komen heel erg in de buurt van mijn eigen ontwerp, maar dan over een compleet andere boeg qua ontwerp. de seth lovers zijn niet mijn soort pickups, oals ik al zei. de air nortons schreeuwen gewoon 'SCHENKER SCHENKER SCHENKER!". zonder problemen pers ik daar de MSG tone uit. de duncan distortion is een heel precies element; de JB vind ik dan weer lekkerder, ondanks dat ze precies dezelfde spoelen hebben, alleen de magneet is anders.
Die groene is nieuw, toch? Dat vind ik wel de mooiste van de collectie!
Kan het zijn dat ik er een paar mis ?
Inderdaad, de wijnrode studio met ebben toets en je zwarte custom. Dat waren de gibsons die je zou houden.
Het word een mooie verzameling zo met die warmoths. Wanneer denk je dat je verzameling klaar is?
Voor mijzelf zou ik het niet weten. Er staan er nog wel een paar op mijn wenslijst.
Vanavond komt er hier een Gibson binnen die ook van jou is geweest.
iets zegt me dat het de goldtop custom is...
maar wanneer het ophoud? tja, ik loop nu langzaam maar zeker tegen de grenzen van warmoth; heel veel meer combinaties (in hout EN tone!) hebben ze niet meer voor mij. ik wil eigenlijk nog wel een LP met purpleheart hals, maar die wens is niet zo drukkend als een bubinga hals, en die ga ik zeeeer waarschijnlijk kopen voor op de nieuwe korina-top LP.
verder, tja, vrij weinig nog, zoals ik zei :) walnoot top met gele stain erin (vind ik prachtig), tiger eye burst, en thats it lijkt 't me wel.
Het is die geschuurde studio, die komt bij m'n schoonouders te staan. Hoef ik ook niet meer te slepen. En de peavey DB gaat daar heen. Maar eerst word de studio verherverbouwd tot iets in mijn stijl. Ruik je het vuur al? :D