crap, misinterpretatie. My bad, alhoewel jij je geintjes in een lastig te herkennen sarcastisch realisme doopt ;)
@Herman, ik hoop er binnenkort even een foto van te maken!
Printable View
ik ga morgen beginnen aan het verbouwen van mijn showmaster 48 case... fotootje van jouw binnenkant is zeker welkom hier !!!!
http://img204.imageshack.us/img204/2526/p1010017yg6.jpg
Bij deze mijn pedalboard. Is een Pedaltrain 2 (hardcase-versie), met daarop Ernie Ball Wah, Korg Pitchblack en Koch Pedaltone. Moet nog een goede reverb en DI op. Ohja, en bekabeld. Zit nog te denken over hoe ik de power ga regelen, Pedaltone heeft een hele dikke adapter en heb verder nog een Onespotje. De Koch is op advies van DML bevestigd met 2 aluminium strips, vastgeschroefd met de schroefjes van de rubber voetjes, vervolgens met 12 tie-wraps vastgemaakt. Komt voorlopig niet meer los! :satisfie:
:D Da's wel een hele subtiele manier om te zeggen dat ik niet grappig ben, lol!
@MjS: kun je eens laten zien hoe dat bevestigen van de Pedaltone eruit ziet? Ik heb er ook een, en ook ik krab me achter de oren hoe ik zo'n zwaar stuk kan vastbinden op mijn plank.
Jazeker kan dat: Bevestiging Pedaltone (in subforum werkbank)
Jup, geen versterker meer voor mij. Heb zelf een crappy Fame (actieve) monitor voor het geval dat er geen echte monitor is. Helaas erg modderig (was bij mijn Pod erg prettig, klonk dat ding tenminste fatsoenlijk). Wil op termijn naar in-ear, maar vind het nog wel duur en heb momenteel geen echte band.
Ik ga je effe terugmailen mbt Crunch Box. Zal lief zijn! ;)
Marco, heb je naast deze Pedaltrain ook nog een koffertje waarin je je snoeren, snaren, plectra e.d. opbergt? Zo ja, dan kun je in dat koffertje een klein stekkerblokje maken met daarin de adapter van de Pedaltone en je One Spot. Dan een klein break-out boxje maken met twee adapter-ingangen. Koop een paar meter 4x0,75 qmm kabel en een wartel. Zet die wartel ook op het break-out boxje en laat die kabel er ook doorheen gaan. Sluit aders 1 en 2 aan op de eerste adapter ingang en aders 3 en 4 op e andere uitgang. Aan het andere eind van de kabel zet je op dezelfde manier twee adapterplugjes: de ene (met een lange schacht) voor de Pedaltone en de andere voor je andere pedaaltjes. Overigens kan ik die 4-aderige kabel ook wel leveren.
Oeps!!
Even vergeten..... Mocht je in de toekomst een reverbpedaal op de FX-loop van de PDT aansluiten, dan moet deze met een andere adapter worden gevoed dan die je wah en PB voeden, anders krijg je gegarandeerd brom.