en hij gaat vanzelf glimmen :D
Printable View
en hij gaat vanzelf glimmen :D
glimmen? dat de lak snel slijt bedoel je?
En we willen foto's zien natuurlijk!
nee, glimmen, je polijst als het ware met je armen/mouwen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eggen_h
die hele afgeplatte kant van de mijne, maart gekocht glimt al :D
wauwie!
dat heb je netjes gedaan!
ziet er gaaf uit;)
goed gedaan:D
hey Luke, mooi ding.
heb je de humbuckers gesplit of gebruik je een 3 standen switch?
groeten Pasqual.
3 standen! Ik doe niet aan splitten, klinkt nooit mooi eigenlijk imho.
voor deze strat had je toch eerst allemaal schetsen gemaakt hoe die eruit moest komen te zien?
Ooh ja klopt. Maar er iets iets anders uitgekomen ;)
Mooi kleurtje man! Was dit toevallig je Squier? Waar heb je de hals vandaan als ik vragen mag? Toffe humbucker ook.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
ik heb helaas geen camera, maar zal kijken of ik er binnekort foto's op kan zettenCitaat:
En we willen foto's zien natuurlijk!
oh, sorry hoor, kwist niet dat het gevoelig lag!!! :satisfie:Citaat:
maar...splitten kan best goed uitpakken, als je maar zorgt dat de humbuckers een redelijk hoge output hebben. maar het is natuurlijk niet een echte single dan.
groeten Pasqual.
Sorry zo was het niet bedoeld! Het was eigenlijk als een normaal antwoord bedoelt :p
@ Hezz: Ja dit was mijn Squier vroeger :D De hals is een Allparts. Erg fijn! Groot ook! En de humbucker is echt relaxed voor de looks, inderdaad!
Sweeeet. Gaaf geworden man!!!! :satisfie:Citaat:
Geyl heh :satisfie:
Stoer ding Leon, maar mis je niet die tyopisch strat single sound nu?
Uhm nee grappig hij klinkt nog absoluut heel erg Strat achtig. Zeker die P90. Minder/ronder tophoog, meer mid/laag. Eigenlijk precies zoals ik het wil! Meer John Mayer dan Mark Knopfler zeg maar.. Dikker, romiger er fijner! Ik zal binnekort wel een soundclipje maken.
Haha cool, zou je niet zeggen he!
En heb je nou al eens een nieuwe amp ;)
Nee mn Fender moet eerst weg en dan kan ik weer een amp kopen! Ik baal er van dat ie maar niet weg gaat..
Tsja, tis dat ik al een strat heb waar ik in mijn nopjes mee ben ;)Citaat:
Maar vraag je jezelf ook af hoe dat zou komen?Citaat:
heb ik met mijn lag arkane ook. Ding lijkt als jaren oud... lak bladerd af en zit op een plek al op hout terwijl ik hem bijna niet meer gebruik:) Vind wel tof er uit zien, maar volgens mij onverkoopbaar:DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Ik vind niet dat ik hier te veel voor vraag, als je dat soms bedoelt?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
Is de japanse strat markt wellicht verzadigd?Citaat:
Over de prijs: tja, het is wel een fijne gitaar, zeker weten, maar er zijn zat japanse strats die voor minder gaan. Als je ze nou gewoon eens laat bieden, waar zou je dan op uitkomen?
Misschien heb je hem ook wel voor teveel gekocht, dat zie je met als die mensen die nog 160 euro voor hun OCD willen hebben :D.
Leon, ik gun je van harte mijn oude Londoncity :D
ik kan je pagina helemaal niet bekijken... "niet getreurd blablabla..."
Btw toffe mod!! Ben benieuwd naar je soundclips!
Mijn hoogste bod is tot noch toe 400 euro, maar dat is me gewoon te weinig. Het is gewoon vreemd, want je ziet soms Jap strats voor 1,5 keer mijn vraagprijs staan.. Dat is toch vreemd..? Nouja.. Ze zeggen altijd de aanhouder wint ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
@ Riky: Gefikst!
400e is toch een hele redelijke prijs? Ik kocht mijn jap stratje voor 300e incl koffer!
Dat is gewoon cheap! En dit is een reissue. Die zijn over het algemeen iets duurder/beter enzo..
Leon, ik heb mijn contemporary strat te koop staan en het hoogste bod is momenteel 375,- euro. bij 400,- is ie verkocht. ik vondt 'm ook meer waard.Citaat:
maar als ik ga wachten op 500,- kan ik nog lang wachten, vrees ik.
ik denk niet dat Nielsje bedoeld dat jij teveel vraagt maar dat hij meer doelt op de huidige markt ( vraag en aanbod ).
groeten Pasqual.
Ik zou de advertentie wat aanpassen , eerst heb je het over krassen en butsen en even later over een puntgave gitaar. (??)Citaat:
Voor een jap met krassen en butsen zou ik ook geen 500 voor betalen, voor een puntgave RI wel.
dan moet je de ad nog eens ff lezen want hij schrijft: voor een puntgave gitaar moet je deze niet hebben.....m.a.w.: hij onderschrijft alleen maar wat hij eerder vermelde over de krassen en butsen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks
groeten Pasqual.
Maar dan blijft 500 een hoop , ook nog zonder koffer . Er worden regelmatig goede MIJ/CIJ aangeboden en daarbij zie je niet vaak dat er hoger dan rond de 425 op geboden word , of het moet al iets speciaals zijn (bouwjaar,kleur). Hele goede gitaren voor dat geld , persoonlijk vind ik ze veel beter dan de MIM .
Ik heb nu een japanse tele , echt super.
Nou ik begrijp echt niet dat mensen 500 eu voor een Jap RI Strat een hoop geld vinden..! Dit zijn echt super gitaren en echt veel beter dan menig USA standard die ik bij feedback in mijn handen heb gehad. En dat zeg ik niet omdat dit nou toevallig mijn gitaar is. Ik heb hem notabene ook gekocht omdat ik hem beter vond dan een USA standard..
Zijn super gitaren ,alleen niet iedereen weet dat . Op dit moment worden de CP's uit Mexico enorm op gehemelt en veel geven daar hun voorkeur aan.
Ik zelf vind de Japaners ook beter , ik vind ze ook beter als de HW1.
@luke
Ik zou de tekst wat inkorten van de advertentie , ook de term "player"zou ik niet gebruiken , roept bij mij altijd veel vragen op .
Gewoon aangeven dat het een goede gitaar is met de gebruikssporen van een gitaar die 10 jaar ook echt bespeelt is en gewoon zeer goed klinkt en speelt.
Ik koop/verkoop regelmatig gitaren en ze staan bij mij nooit langer dan 2 weken te koop en ik krijg er altijd het bedrag voor dat ik er voor wil hebben.
De grootste problemen heb ik gehad met een nieuwe mex standaard , maar uiteindelijk goed kunnen inruilen voor iets wat wel weer binnen een week goed verkocht is.
Foto's zijn ook belangrijk , goede belichting en niet te veel omgeving erop , de gitaar lijkt dan minder nietig.
Hier is die dan mijn stratocaster :P
http://img221.imageshack.us/img221/3...1139xg3.th.jpg
wacth ff grotere foto
http://img355.imageshack.us/img355/4...1140cp7.th.jpg
Jaaa, die is stúkken groter:roll:
Aanklikken misschien? :stop: