Ik kan er ook niet bij zijn. Stuur hem maar met de post als ik win.
Printable View
Ik kan er ook niet bij zijn. Stuur hem maar met de post als ik win.
Check! Ik kan er alleen niet bij zijn in Ede :(
Het ligt niet zo zeer aan de banken die het overboeken, maar interpay die de opdrachten verwerkt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks
Klopt , interpay voert de opdrachten uit , maar die moeten door de bank worden aangeleverd en sommige banken doen het wat vlotter , het is nog niet zo lang geleden dat een overboekeing 3 dagen duurde , zodat er wat rente getrokken kon worden , terwijl ik type bedenk ik mij dat dit eigenlijk helemaal niets met dit topic te ,maken heeft.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS
Geld is overgemaakt, kan er niet bijzijn ivm vakantie maar als ik win mag je me bellen, ik kom de week erna wel even langs Ede gereden, kan je m meteen effe wit spuiten voor me hehehe
Mijn geld is ook onderweg. Ben 2 sept. helaas op vakantie dus kan niet bij de loting aanwezig zijn
En hier nog een, betaling gaat vandaag de deur uit op een conventionele manier dus heb ie hem uhh maandag of dinsdag binnen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glacius
Ooit ga ik internet bankieren,
ik heb gisteren internetbankieren aangevraagd bij de postbank, duurt nog wel 5 dagen voordat ik het heb. Dan maak ik de 10 euro over :)
edit: ik kan er ook niet bij zijn, daar baal ik wel ECHT van maar ja tis dan bloemencorso in Zundert en daar moet ik bij zijn :D
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glacius
Geduld hebben.
ik heb nieuwe filmpjes voor op youtube maar als ik op mijn youtube account ga dan gooit hij de browser automatisch dicht,
wil iemand voor mij hosten ?