Nou nou nou, moet dat zo mal op de vroege zondagmorgen. Voor de rest een zeer puike gitaar :cooler:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kassie
Printable View
Nou nou nou, moet dat zo mal op de vroege zondagmorgen. Voor de rest een zeer puike gitaar :cooler:Citaat:
beetje overdreven, vind je niet? :) het is knap gedaan ja, mooie innovatieve dingen, vooral op electronisch gebied (de piezo). en de top is prachtig geworden. maar daar houdt het mijns inziens ook mee op. Mijn aanvankelijke mening, dat het te veel en te druk is, blijft. 6 pots is way too much. daarnaast ben ik van mening dat zoveel 'gaten' in je body je sound ook geen goed doen.Citaat:
http://i9.photobucket.com/albums/a61...riax-PRS64.jpg
http://i9.photobucket.com/albums/a61.../vax_dcs88.jpg
http://i9.photobucket.com/albums/a61...riax-PRS67.jpg
dat is ook een zelfbouw. zie de 10 verschillen...
De gitaar op de eerste en laatste foto (de middelste is een andere gitaar) heeft een "Variax" van line 6 ingebouwd (de middelste heeft dit trouwens ook). Ik weet niet of je dat kent, maar achter die 3 pots zit dus een hele cavity om de printplaat met bijbehorende electronica , baterijen en elementen weg te werken.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Dus... komt een beetje op hetzelfde neer als de gitaar van Charlotte toch?
Maar goed, jij hebt je mening en anderen denken weer anders. Das maar goed ook. Zou ook maar saai worden als iedereen op een "dubbelneck-6/12-string-quilted-maple-strat-model met bijzonder overdadige inlay" speelt niet?
een cavity, iets groter dan normaal. niet 40% hout, 60% electronica :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ernieman
maar ik moet echt eerlijk toegeven, sommige ideeen die charlotte heeft en uitwerkt vind ik briljant. bv het idee om korina hals te gebruiken (ivm gewicht en neckheavy) etc etc.
hey. wat vreemd. ik heb helemaal geen 'allememaggies' gezegd. zou ik nooit opkomen. misschien was het andere wat ik gezegd heb dan niet toegestaan hahaha. Wie heeft dat aangepast als ik vragen mag?
En ja misschien beetje overdreven reactie. maargoed had zelf ook al het idee om een dubbelneck te gaan bouwen en ik vind het eindresultaat gewoon te gek en ik had een beste bult bier in de pokkel op zondagmorgen :dance: . hopelijk blijven we elkaar het licht wel in de ogen gunnen omdat het ronduit ook triest is dat complimenten door derden weer de grond in geboord worden. op mijn beurt is dat ook weer overdreven.
Hey Luitjes :)
Allemaal bedankt voor de complimenten !
Orpheo @ :..dat is ook een zelfbouw. zie de 10 verschillen...
Niet zo moeilijk dus, ik mis 12 tuners, 1 topkam,1 nek,1 brug, 4 switches, 3 pots met knoppen..,enneh een stukje body.
So what ! Ik heb er schik mee,en hij klinkt waanzinnig goed.
Kosten ? geen idee, ik heb het niet bijgehouden, er zit een stukje donorgitaar in, de sustainer was al iets van 250 euro als ik me niet vergis, en dan de rest natuurlijk nog, ik schat ergens rond de 700 euro of zo.
Vergelijken is moeilijk , vindt ik ook niet belangrijk.
Op verzoek een plaatje van mijzelf met de dubbelneck, zijn gelijk de mysteries ???? ook opgelost.
http://home.hetnet.nl/~charlotte.mij...dubbelneck.jpg
Arjo@ ; ......dat je gelijk weer naar je volgende project gaat...
Ja, ik heb de smaak goed te pakken ( of is het een virus ? ),ik heb al plannen voor de volgende 4 gitaren, zoals al eerder gezegd..... .
één dezer dagen ga ik met de volgende starten, en open dan ook weer een draadje hier op het forum, stay tuned, en dan niet alleen je gitaar dus.
groetjes Charlotte .:hippie:
:satisfie: gheheCitaat:
stay tuned, en dan niet alleen je gitaar dus.
Volgens mij kan jij niet stil zitten of wel.. Knap gemaakt!
Hij is erg mooi geworden, en hij staat je goed :)
tsja, een knap en doordacht stuk werk met een meer dan mooi
eindresultaat !!
het enige wat mist is zijn de div. geluidsfragmentjes ;)
Hey Charlotte,
Hij is fantastisch geworden zeg, complimenten hoor!!!
Misschien is het een idee om op de volgende meeting (evt. in België) een uitgebreide demo te geven aan ons allen. Is ook meteen een mooi vermaak om tussendoor even van te genieten. Half uurtje ofzo?!
vr.gr.
Branko