Ah, weer wat geleerd. Ik vind het een prachtig woord :ok:
Printable View
Het ligt misschien aan m'n nick of aan m'n woonplaats, maar ik ken 't woord idd al zeer geruime tijd.
Mede door het gebrek aan typisch haagse klanken in het woord is het vooral mooi als 't ook in een heuse haagse zin gebruikt wordt. Dan natuurlijk wel uit de mond van een matje in trainingspak. Uiteraard zo eentje met een heineken in de met ringen en diy-tattoos versierde hand...
Mooi woord hoor. Mijn favoriete is Stramme Kabouter. Volgens mij van Bert Visscher.
Zijn er nieuwe forumregels waardoor er tegenwoordig meer gewist wordt?
Merk dat er strenger op posts wordt gelet en eerder posts verwijderd worden dan voorheen, speciaal in off-topic. Nu kan ik me dat bij die van mijzelf wel voorstellen, was weinig inhoudsloos, maar mochten de regels veranderd zijn is het misschien handig dit even in het sticky te vermelden.
Nee, geen nieuwe regels. Er word wellicht iets strenger gelet op de regel:Omdat dit een beetje de spuigaten uitliep ondanks het humoristische karakter.Citaat:
Het gebruik van het forum voor commerciële doeleinden is niet toegestaan; in de volgende gevallen kan een moderator besluiten op te treden:
- Het voeren en herhaaldelijk noemen van de naam van een bedrijf en het verwijzen hiernaar.